AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg jobber som intervjuer og får veldig ofte høre at dette er reklame. Hva mener egentlig folk med det? Reklame, virkelig? Fint om det finnes noen av dere her inne, men tar gjerne imot kreative forklaringer også. Vi registrerer alltid utfallet av en oppringning og jeg setter dem bare som "ikke kompetent". Forøvrig ganske sjokkerende hvor mange skada personer man ringer til, og da er det nok et veldig lite mindretall som faker dette. Jeg setter i overkant mange som "ikke kompetent", sikkert langt flere enn mine kolleger. En kollega setter konsekvent alle aggressive personer som "ikke kompetent". Ikke at den merkelappen betyr noe eksternt. Bare ta en slik jobb om du allerede er bitter og hater verden, eller hvis du sulter. Anonymous poster hash: e761a...ec5
Gjest Violetta Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Takk for tipset. Da vet jeg hva jeg skal gjøre for at du ikke skal ringe igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har reservert meg mot reklame, og blir alltid en smule irritert over å motta oppringing om markedsundersøkelser. Er man ikke reservert mot dem også da? Anonymous poster hash: 65d4e...922