AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har i lang tid hatt litt sukkerfri saft oppi, men begynner å bli litt lei av det. Hva annet kan jeg blande det med? Frukt, nøtter og bær er jo gode, men jeg tenker mer på noe flytende som gir mye smak til yoghurten, samtidig som den ikke er kaloririk? Jeg prøver å holde meg unna tilsatt sukker, men er for eksempel honning så ille? Anonymous poster hash: 1a67c...1a1
Supraspinatus Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har pleid å bruke vaniljepulver. Av typen tørket og malt vaniljefrø. Selges på de fleste helsekostforretninger og velassorterte dagligvarebutikker. Om du skal ha en luksusfrokost er knuste nøtter og litt raspet mørk sjokolade veldig godt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har pleid å bruke vaniljepulver. Av typen tørket og malt vaniljefrø. Selges på de fleste helsekostforretninger og velassorterte dagligvarebutikker. Om du skal ha en luksusfrokost er knuste nøtter og litt raspet mørk sjokolade veldig godt. Vaniljepulver var et godt tips, regner med at de har det på Meny Finnes det andre typer pulver uten tilsatt sukker? Anonymous poster hash: 1a67c...1a1
Supraspinatus Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Vaniljepulver var et godt tips, regner med at de har det på Meny Finnes det andre typer pulver uten tilsatt sukker? Anonymous poster hash: 1a67c...1a1 Det finnes jo en mengde forskjellige krydder. Om du liker kanel (velg ceylon kanel, ikke cassia), så er jo det godt. Kanel og f.eks. 1-2 opphakkede dadler. Du kan også kjøre yoghurten i en blender med frosne bær. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Stavmikser det med mango eller kiwi. Anonymous poster hash: 295cb...c58
Pringle Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Peanøttsmør, eller valnøtter og lønnesirup, eller müsli med mandler, frø og tørket frukt. Jeg så at det var kommet frosne kirsebær i frysedisken i dag, så da blir det det i naturell istedenfor kirsebæryoghurten jeg vurderte å kjøpe. Må nok tilsette noe søtning, honning eller lønnesirup. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå