AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Når man blir eldre, finner de fleste seg selv mer og mer. Det er muligens et livsvarig prosjekt. Blir man noen ganger ferdig? Komplett? Har du funnet deg selv? Og hvem er du? Anonymous poster hash: eda7c...6e9
Leonia Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 "life is not about finding yourself, its about creating yourself" 1
Gjest Tirra Lirra Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Nei, men så tenker jeg også at prosessen er viktigere enn selve målet.
Gjest heihade Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Ja. Etter å ha brukt hele mitt liv på å lete og lete og lete fikk jeg endelig åpenbaring: herregud, jeg sitter jo her. 3
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Å finne seg selv. Har du funnet deg? Vel, jeg er nu her da.
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Nei desverre rotet jeg meg selv vekk den 8 Mai i 1992 da jeg var på i skogen. Etter en stund ga jeg bare opp letingen. Lurer på hvor jeg ble av...................
Kittykat Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Nei, jeg har ikke funnet meg selv enda. Lurer på hvor jeg er i denne verden, sånn at jeg kan reise dit og hente meg hjem Endret 1. februar 2014 av Kittykat
frøken_øst Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Nei, kan ikke påstå at jeg har "finni meg sjæl", det er vel et livslangt prosjekt sånn sett
Gjest Crazycatlady Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Nei, det kan jeg vel ikke påstå, men det er vel et langvarig prosjekt. Jeg syns at selvutvikling er ganske spennende, og tror at man aldri blir ferdig med det å "finne seg selv".
Cordelia Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Snubla over meg selv halvt nedslengt i en sving her om dagen, bare gikk arrogant forbi. Kommer kanskje tilbake når hun har skikket seg selv. Den uttalelsen er faktisk mer seriøs enn jeg egentlig vil innrømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå