AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Noen som har prøvd denne? Er dere førnøyde? Kan den brukes i ansiktet også? Blir man skjoldete? http://www.feelunique.com/p/Xen-Tan-Dark-Tanning-Lotion-236ml Anonymous poster hash: 4a417...449
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Og hvordan i all verden skal jeg smøre meg på ryggen? Armene mine er for korte til å rekke over alt :S Anonymous poster hash: 4a417...449
halo Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Jeg er forsiktig med selvbruning i ansiktet, bruker heller mørk foundation.
Sillicious Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Noen som har prøvd denne? Er dere førnøyde? Kan den brukes i ansiktet også? Blir man skjoldete? http://www.feelunique.com/p/Xen-Tan-Dark-Tanning-Lotion-236mlAnonymous poster hash: 4a417...449 Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd! Blir ikke skjoldete, lurt å ha på engangshansker når du smører, ta hendene tilslutt. Og jeg bruker den ansikts-selvbruneren i samme merke, ser den på samme siden der. Tror du kan bli fet i huden av den der du har.. Jeg bruker ikke smøre meg på ryggen da, men der må du evt få hjelp hvis du absolutt skal det.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd! Blir ikke skjoldete, lurt å ha på engangshansker når du smører, ta hendene tilslutt. Og jeg bruker den ansikts-selvbruneren i samme merke, ser den på samme siden der. Tror du kan bli fet i huden av den der du har.. Jeg bruker ikke smøre meg på ryggen da, men der må du evt få hjelp hvis du absolutt skal det. Blir det ikke rart å være hvit på ryggen, og brun ellers? Og blir det ikke veldig skjoldete i kanten der du slutter å smøre?Anonymous poster hash: 4a417...449
Sillicious Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Blir det ikke rart å være hvit på ryggen, og brun ellers? Og blir det ikke veldig skjoldete i kanten der du slutter å smøre?Anonymous poster hash: 4a417...449 Er du helt hvit da? Jeg er aldri helt hvit.. Men det "fader ut" vettu, om du gjør det riktig. Det som skjer hos meg isåfall. Smør skikkelig godt inn. Er jo ikke slik at om du er hvit så blir du kjempebrun av denne, det blander seg i pigmentet ditt, er du hvit blir du litt brun - er du litt brun fra før som meg blir du ganske brun.
kills Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 http://www.feelunique.com/p/Xen-Tan-Dark-Lotion-Absolute-Luxe-236ml Jeg bruker denne og det er den beste jeg har prøvd. Driter litt i trynet og smører den der også, men det går fint til tross for at det ikke er til å anbefale. Jeg bruker også engangshansker når jeg smører meg inn, i tillegg til at jeg smører meg inn med body lotion (Biotherm) rundt 10-15 minutter før påføring. Påfører den 1-2 ganger i uka. Jeg smører heller ikke inn ryggen fordi jeg ikke rekker til, men sånn er det bare. Det blir ikke skjoldete og fargen blender fint inn. Synes man får en veldig fin farge av denne. Nå så er jeg ikke helt hvit på mitt blekeste naturlig, så det er mulig resultatet på ryggen ikke blir like bra hos deg som hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå