Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok hårfjerning med laser. Det var fryktelig mye smerter under behandlingen. Etterpå ble det flere små sår. Og nå er det blitt stygge arr. Snakket med hudpleieren men hun nekter å betale tilbake pengene. Hva skal jeg gjøre? Anyone? Milla

Anonymous poster hash: 1d8ae...d90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok hårfjerning med laser. Det var fryktelig mye smerter under behandlingen. Etterpå ble det flere små sår. Og nå er det blitt stygge arr. Snakket med hudpleieren men hun nekter å betale tilbake pengene. Hva skal jeg gjøre? Anyone? Milla

Anonymous poster hash: 1d8ae...d90

Ta kontakt med henne igjen, dersom hun ikke hører så kontakter du forbrukerrådet. Dette hørtes ut som slett arbeid. Hun burde gitt pengene igjen og mer til særlig når du har fått arr! Det er jo ikke sikkert det går bort.

Aner ikke hvordan man blir seende ut etter hårfjerning, men det skal vel ikke komme noen arr i det hele tatt?

Forbrukerrådet er i hvert fall rette veien å gå om hun fortsetter. Hadde det vært meg som gjorde den dårlige jobben, hadde jeg gitt pengene igjen, gitt bort produkter som skal hjelpe på arr og gitt gavekort på spa og så videre-- og vært livredd for å få forbrukerrådet på nakken:)

Skrevet

Pasientskadeerstaning (NPE) kan også være veien å gå. Du kan ha krav på erstatning.

Anonymous poster hash: dcb2c...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...