AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har bestemt meg for å ta en neseoperasjon i januar/februar neste år. Koster ca 40.000 kr. Men problemet er at jeg får ikke spart så mye på et år, da jeg skal på en dyr reise til sommeren og holder på å ta lappen. Jeg kan få spart 10-15.000 selv tenker jeg. Vet dere om noen klinikker som har en finansieringsordning? Jeg skal betale ned alt neste sommer så jeg skal ikke ta opp masse forbrukslån som jeg skal betale på i evigheter. Vet jeg burde spart men da får jeg ikke operert meg før jeg er 40. Anonymous poster hash: 2b469...768
Veggdyret Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Hvis du klarer å betale ned alt neste sommer, så kan du jo bare utsette operasjonen til neste høst (et halvt års utsettelse) og så slipper du å ta opp lån i det hele tatt? Dersom du klarer å betale ned alt innen neste sommer, klarer du også å spare opp nok penger innen neste sommer! Eneste måten det vil ta deg "til du er 40" med å få tatt nesejobben dersom du må utsette den hele 6 måneder, er hvis du er 38 allerede... 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Hvis du klarer å betale ned alt neste sommer, så kan du jo bare utsette operasjonen til neste høst (et halvt års utsettelse) og så slipper du å ta opp lån i det hele tatt? Dersom du klarer å betale ned alt innen neste sommer, klarer du også å spare opp nok penger innen neste sommer! Eneste måten det vil ta deg "til du er 40" med å få tatt nesejobben dersom du må utsette den hele 6 måneder, er hvis du er 38 allerede... Joa, jeg kunne gjort det men er så utålmodig.. vil fikse nesa mi asap! Lei av at folk peker og ler av meg. Fordi jeg har stygg nese. Anonymous poster hash: 2b469...768
Smascha Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Joa, jeg kunne gjort det men er så utålmodig.. vil fikse nesa mi asap! Lei av at folk peker og ler av meg. Fordi jeg har stygg nese. Anonymous poster hash: 2b469...768 Høyres nesten ut som om du må sjå på kva du vil mest: dyr langtur til sommaren, eller operere nasen. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Høyres nesten ut som om du må sjå på kva du vil mest: dyr langtur til sommaren, eller operere nasen. Jeg vet, men turen er allerede betalt. Hvis jeg ikke drar taper jeg kr 20.000. Får bare være flink og spare mest mulig. Anonymous poster hash: 2b469...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå