AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Håper noen har noen gode råd og tanker å komme med, uten å være dømmende. Vi har vært sammen i 4 år i mai. Det har vært mye opp og ned, da jeg er veldig usikker på meg selv. Klarer samtidig sjeldent bestemme meg for noe, en såkalt vingle-petter. Han er verdens beste gutt, utrolig snill, empatisk, morsomste jeg vet om, sosial, romantisk, gir meg fantastiske komplimenter, har mål og drive for livet, er aktiv, klarer å sette meg plass når jeg er urimelig osv osv. Han har alle kvaliteter jeg ser etter. Problemet er at jeg ikke føler de "riktige" følelsene. Nå har det gått så langt at jeg er usikker på om det er riktig å fortsette. Noen ganger tenner jeg ikke på han i hele tatt, og det virker som alle romantiske følelser er borte. Jeg føler meg ikke komfortabel med å ha sex eller kysse han pga disse ikke-eksisterende følelsene. Samtidig vil jeg ikke gi slipp på han pga av alle kvalitetene hans. Redd jeg ikke vil finne en så perfekt fyr som han. Og jeg føler meg så utrolig overfladisk siden det går på utseendet, tror det er i bunn og grunn det det handler om..Det finnes tusenvis av kjekke gutter der ute, men av erfaring vet jeg det ikke finnes så mange av de jeg ville bodd og levd med og som gir meg det jeg vil ha. Vet dette høres en smule psycho ut, men håper noen er eller har vært i samme bås.. Anonymous poster hash: 3c519...05e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Trenger sårt noen som kan komme noen innspill...Rådvill Anonymous poster hash: 86766...1c1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Det er helt umulig å vite. I utgangspunktet tenker jeg at du burde være sikker på at du elsker denne mannen etter 4 år. Noen opp og nedturer kan det jo være, men det bør ikke være mange nedturer. Så lurer jeg på om du er sikker på følelsene dine? Det kribler ikke i magen hver dag gjennom et langt samliv. Hverdagen kommer etter hvert. Men man skal selvfølgelig tenne på hverandre og ønske å være sammen. Uansett, du skal ikke bli hvis du egentlig ikke har lyst. Anonymous poster hash: 6ed50...f3c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Takk for (fornuftig) svar! Problemet er at det er det jeg ikke er. Hvordan bli sikker på hva man vil? Er så vanskelig. Vil ikke at han skal bli "ført bak lyset" heller, ved at vi fortsetter å være sammen uten at jeg har de riktige følelsene. Anonymous poster hash: 86766...1c1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Bli i forholdet hvis du føler at du har fått det beste som fins der ute. Ikke bli i forholdet fordi du tror at du ikke finner en annen som kan være bedre. tenk nøye over forskjellen. Anonymous poster hash: c190d...f46
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Hvordan fungerer dere sammen da? Det hjelper ikke om han objektivt sett er perfekt hvis han ikke er perfekt for deg. VELDIG VIKTIG! Det sies jo at det er personlighet som betyr mest for om par holder sammen eller ikke. Er dere gode venner, samarbeider godt, vil de samme tingene og har de samme fremtidsplanene? Ville du vært fornøyd hvis dere klarte å få litt mer romantikk i forholdet og ønsker du å jobbe for det?Anonymous poster hash: 6ed50...f3c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Vi fungerer veldig bra sammen - vi har samme fremtidsplaner, samarbeider godt, like verdier, ganske lik personlighet, og veldig lik humor..Problemet er at nå er han dypt såret fordi han fant denne tråden..Og jeg har funnet ut at jeg vil vi skal fortsette,mens han er usikker og lei seg. Forståelig nok. Anonymous poster hash: 86766...1c1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk for innspillene deres, forresten. Det kom veldig godt med i prosessen! Anonymous poster hash: 86766...1c1
Gjest Pheel Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Skriver det igjen: Vurderer man over en lengre periode å gjøre det slutt, er svaret alltid ja mener jeg. Og da spesielt i situasjoner som dette, der man verken er gift eller har barn å ta hensyn til.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Du må spørre deg selv om du vil våkne opp med han hver dag, har du lyst å gifte deg med han, få søte barn med han ?Du må kjenne godt etter, om du er så rådvill som du er, er det noen andre menn du driver og tenker på eller ikke ? hva tror du kan være årsaken til at du er usikker ? Anonymous poster hash: bfacc...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå