Blomst90 Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har sett på fargen Sober fra Jotun. Det er en veldig mørk greige farge. Tror det er den Villa Von Krogh har på sin stue. Men er ganske stor vegg som skal males og er redd for at det kan bli litt mørkt. Tenkte også på fargen Varm Blå fra Jotun( gråblå), men er litt usikker på blå. Noen andre forslag? Sofaen er Modesto hjørnesofa fra Skeidar.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Bytte ut sofaen? Om det er fordi du ikke liker den altså... Ellers hadde jeg gått for den som heter kalkgrå kanskje Anonymous poster hash: 3946e...09f
Blomst90 Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2014 Har nettopp kjøpt den Må ha svart skinnsofa når vi har hund, og synes den Modesto var fin til å være en skinnsofa.
Blomst90 Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2014 Kalkgrå var en fin farge Tenkte kanskje hakket mørkere enn den og
Grønt blad Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Så lenge du kun skal male en vegg, synes jeg ikke det gjør noe at fargen er litt mørk. Generelt er nordmenn altfor forsiktige med farger på veggen. 1
Adhara Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Irrlys, mod. 1
Gjest Badabing Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Kalkgrå var en fin farge Tenkte kanskje hakket mørkere enn den og Kalkgrå er fin, men den er temmelig grå igjen. Hvilken farge har dere på de andre veggene? Jotun Diskret er en fin greige som er hakket mørkere. Ellers synes jeg Kanin fra Fargerike er veldig fin. Her har vi malt tak og lister i Klassisk Hvit, vegger i Kalkgrå og gulv i Diskret: Endret 6. februar 2014 av Badabing
Blomst90 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2014 Kalkgrå er fin, men den er temmelig grå igjen. Hvilken farge har dere på de andre veggene? Jotun Diskret er en fin greige som er hakket mørkere. Ellers synes jeg Kanin fra Fargerike er veldig fin. Her har vi malt tak og lister i Klassisk Hvit, vegger i Kalkgrå og gulv i Diskret: 20140131_183600.jpg Fant kanin på et bilde og den så egentlig perfekt ut Må ta meg en tur til Fargerike se på den! Fra før er hele leiligheten malt i en slags gul-beige farge.. Caffe latte kanskje? Må nok finne en farge som passer, for den kan lett se gul ut i kombinasjon med gråbeige toner tror jeg..
Gjest Badabing Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Fant kanin på et bilde og den så egentlig perfekt ut Må ta meg en tur til Fargerike se på den! Fra før er hele leiligheten malt i en slags gul-beige farge.. Caffe latte kanskje? Må nok finne en farge som passer, for den kan lett se gul ut i kombinasjon med gråbeige toner tror jeg.. Noe greige kan nok funke, men da ville jeg spurt noen som vet hva som passer sammen. Jeg har spurt om farger på Jotun sine sider på Facebook forresten. Hadde Hvit Lin på veggene og ville høre om en farge som kunne passe til denne. Fikk svar samme dag.
Gjest Wei Wei Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Noe greige kan nok funke, men da ville jeg spurt noen som vet hva som passer sammen. Jeg har spurt om farger på Jotun sine sider på Facebook forresten. Hadde Hvit Lin på veggene og ville høre om en farge som kunne passe til denne. Fikk svar samme dag. Oj, jeg har hvit lin. Hvilken farge passer til denne da?
Gjest Badabing Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Oj, jeg har hvit lin. Hvilken farge passer til denne da? Jeg husker dessverre ikke nå lenger, men skal se om jeg finner det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå