Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange uker nå så har jeg hatt noen pop-ups som driver meg fra forstanden snart. Det er ikke slike som kommer når jeg åpner bestemte sider. Men det er fem forskjellige reklamer for produkter og programvare som kommer opp med jevne mellomrom, enten jeg holder på med explorer eller ikke. ...slik som feks akkurat nå, midt i at jeg skriver en tekst her så kommer de og avbryter. ARRRRG :-x

Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt de? Har forsøkt et anti-pop-up program, det fungerte ikke, husker ikke hva det het. Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Punkt 1:

Kjør Ad-aware, evt også SpyBot.

Punkt 2:

Sjekk innstillingene i nettleseren og operativsystemet ditt. Har du Windows XP kan du velge bort popups og annonser uavhengig av hvilken versjon du bruker av IE.

Har du Opera kan du velge om du vil vise popups og evt hvilke du vil tillate direkte fra nettleseren.

Skrevet

Hei, jeg bruker ad-aware 6.0 og Spybot - Search. Du finner dem om du søker etter dem på google.com. Du har sikkert vært inne på en side som har lagt inn et pop-up "monster" huff og gru.

Ellers har msn messenger et pop-up hinder i nyeste versjon. Den finner du i msn søke linja om du instalerer den. Finnes på msn.no

Ellers har jeg lite å tipse om......

Ingvild

Skrevet

Pop-up stopper (free edition) fra www.panicware.com funker for meg!

Skrevet

Jeg hadde allerede spyboot og adaware, men de ble ikke stoppet av disse. Men nå har jeg nettopp installert pop-up-stopperen som pbrina anbefaler (jeg fant den faktisk via et kvasir-søk rett før hun anbefalte den, komisk), og den fungerer supert. Ikke hatt en eneste pop-up siste timen. Helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...