AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Åhhh, hjelp meg! Prøver å lære meg å like cottage cheese, men finner ingenting jeg syntes det passer godt med. Hvordan skal jeg tilberede cottage cheese? Anonymous poster hash: d1b93...abf
cheezewizz Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Når du lager eggerøre, så kan du blande inn cottage cheese. Det er godt, men blir endel vann ut av det så det burde du sile ut før du spiser. På brødskivene er det greit med cottage cheese og syltetøy.
Fuglen Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Hvorfor skal du absolutt spise det hvis du ikke liker det? Jeg synes det er godt på et godt brød med cherrytomater oppå. Eller å tine frosne bær og mose de så de blir flytende, og så blande inn i cottage cheesen. Eller blande med ferske blåbær og valnøtter
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 mamma har det på brødskive/knekkebrød med syltetøy Anonymous poster hash: b6c3f...5f4
Gjest Ketchupjenta Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 - Cottage cheese + kanel + sukrin - Cottage cheese med syltetøy - Cottage cheese + kanel + sukrin + vaniljekesam/skyr/yoplait 0% - På brødskive med kyllingskinke og salat blad - I omeletten - Sammen med laks
Miss Lucky Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Jeg lager dessert av det. Blander med falsk søtning og vaniljeessens og har rørte blåbær til. Blir nesten som riskrem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå