AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg er fullt klar over at man kan få tilgang til amerikanske Netflix, men det irriterer meg at den norske er så dårlig. Har også en samboer som er dårlig i engelsk + at vi ofte ser Netflix på konsoll. Savner et bedre utvalg og tilgang til nyere sesonger av serier. Man betaler 79 kroner i måneden for å få masse gamle filmer som de sender mange ganger i året på tv. Nyeste sesong av serier er ikke nyere enn 2011. Trodd egentlig at med Netflix så skulle man få mer tilgang til serier osv. Så reklamerer de med kjente serier og filmer, men har kun en sesong som ble sendt for hundre år siden og ett par nye filmer mens resten er fra steinalderen. Er jo det samme med de andre man kan abonnere på. Hbo kan jo ikke ha Vikings liggende ute siden Tv2 Zebra har sendt den, men de reklamerer med at det kommer ny sesong. Kan de legge ut den da? Er det rart at folk laster ned når alt skal være så kronglete og vanskelig? Anonymous poster hash: 4af91...de0 2
Fuglen Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Helt enig med deg! Men kanskje kjæresten din kan bli bedre i engelsk ved å ikke ha norsk tekst? 1
Gjest Blubbs Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Er helt enig!! Irriterer meg grønn av den..
Xtend Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Med Hola Unblock får du tilgang til Netflix USA, Canada, Storbritannia, Sverige osv. Nok av nye og gamle godbiter å velge mellom.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Når man har Hola Unblocker, hvordan kan man så velge mellom Netflix fra Sverige, Canada osv? Må man f.eks. skrive netflix.se o.l.? Anonymous poster hash: c8fb2...a00
Xtend Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Når Hola er lastet ned og installert, så dukker det opp et ikon i nettleseren i form av flagget til det landet din Netflix konto er tilknyttet. Ved å trykke på dette ikonet kan du videre velge hvilket Netflix land du vil kobles opp til, og dette gjøres så automatisk i løpet av få sekunder. Easy peasy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå