AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Noen som har et å anbefale? Skl bare ha det som reiseforsikring, og evt. betale med på reise i utlandet, koster det mer enn å veksle pener før reisen? Skal betale før forall Anonymous poster hash: efbbc...abf
Gjest Nordavind Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Ja det gjør en ved veldig mange kredittkort, det var ikke det jeg suprte om. Anonymous poster hash: efbbc...abf
Tussilago_2 Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 (endret) har Norwegian kredittkort - nettopp pga reise... "Betaler du reisen med kortet, har du også reise- og avbestillingsforsikring inkludert. Kortet har ingen årsavgift. Varekjøp med kortet er gebyrfritt, og reiser du i utlandet, tar vi heller ingen gebyrer om du tar ut kontanter i minibank." https://www.banknorwegian.no/Kredittkort/Info Er veldig glad i å kunne ta ut kontanter i minibank gebyrfritt når jeg er på reise :-) Endret 1. februar 2014 av Tussilago_2 2
Barcelone Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Har lest flere artikler om at disse kredittkortreiseforsikringene ofte er svært mangelfulle og at det ikke anbefales å bruke dem som reiseforsikring. Hadde heller kjøpt meg en skikkelig reiseforsikring enn å bruke kredittkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå