TLKH Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Dama mi å jeg tok en prat igår. Å vi fant ut at vi veldig gjerne ville prøvd ut bondage sex. Hun har også tidligere hintet om at det er lov å bite å klaske litt på rumpa og hun liker å bli tatt hardt. Men jeg stakkars har såvidt turt å klaske hu på rumpa. Å da var det aaaltfor løst Noen her som har noen tips å triks angående det hele? Hun er den som vil bli dominert men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre annet enn å binde hendene hennes å klaske hu litt mens vi holder på. Vi er alene ikveld så vi tenkte å prøve det ut da! Trenger råd! Både fra kvinner å menn! Takk på forhånd å beklager skrivefeil. Skriver på mobilen her.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Du kan ta henne i misjonær, bare ta benene hennes opp/til siden/så spredt som det går, og bare peise på. I liggende doggy kan du "legge" deg over henne, dra henne i håret og holde hånden-litt forsiktig-rundt halsen hennes, og se om hun liker det sånn, om hun liker det kan du jo holde hardere. I vanlig doggy eller om hun er øverst kan du spanke henne på rumpa - hardt, men ikke for han da. Men så det blir litt spicy. Om hun har på håndjern eller er bundet, så kan du også gå over henne, sånn at du sitter over henne, og knulle henne i munnen. Alt kan gjøres med håndjern ihvertfall, noe av det kan gjøres om hun er bundet fast i for eksempel sengen. Du kan jo gjøre alle de forskjellige, og bytte stillingen når du vil det. Men det er viktig at du selv også vil det, og føler du kan tenne på det da, eller så kan det bli nokså mislykket, men om du synes det høres spennende ut, og du har lyst til å gjøre det, så kjør på! Lykke til, damen din blir heldig i kveld Anonymous poster hash: 83527...afb 2
TLKH Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2014 Hvordan starte det hele? Skal jeg bare ikveld kommandere hun med meg ?
Gjest Coolaid Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Sett bind for øynene hennes. Da blir hun forsvarsløs og du kan slappe av mer om du er usikker. Alt du gjør forsterkes av at hun mister en av sansene sine. Hun vil da kjenne ekstra godt når du gir henne litt ris, både på baken og på fitten....du merker hva hun tenner på. Bind også hendene hennes på ryggen eller fast i sengen. Så prøver du deg frem. Husk å vær stille, da hører du pusten hennes og finner ut hva som tenner henne, og igjen, opplevelsen forsterkes av at hun ikke vet hva som kommer. Ikke bind henne fast med strammeløkke eller tau osv som skjærer seg inn i huden, bruk noe som er sikkert. Gi henne et stopp ord, som hun sier dersom hun vil du skal stoppe. S&M er en like mental greie som det er fysisk. Mye handler om at du gir henne en opplevelse som utfordrer henne mentalt og er utenfor hennes kontroll. Lykke til med en spennende kveld
Gjest Coolaid Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Hvordan starte det hele? Skal jeg bare ikveld kommandere hun med meg ? Si du har en"overraskelse" til henne eller om dere skal finne på noe gøyt... og at hun må ha bind for øynene sine. Så kler du av henne. Stå bak henne når du kler av henne..jenter liker sånt ...
TLKH Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2014 Du kan ta henne i misjonær, bare ta benene hennes opp/til siden/så spredt som det går, og bare peise på. I liggende doggy kan du "legge" deg over henne, dra henne i håret og holde hånden-litt forsiktig-rundt halsen hennes, og se om hun liker det sånn, om hun liker det kan du jo holde hardere. I vanlig doggy eller om hun er øverst kan du spanke henne på rumpa - hardt, men ikke for han da. Men så det blir litt spicy. Om hun har på håndjern eller er bundet, så kan du også gå over henne, sånn at du sitter over henne, og knulle henne i munnen. Alt kan gjøres med håndjern ihvertfall, noe av det kan gjøres om hun er bundet fast i for eksempel sengen. Du kan jo gjøre alle de forskjellige, og bytte stillingen når du vil det. Men det er viktig at du selv også vil det, og føler du kan tenne på det da, eller så kan det bli nokså mislykket, men om du synes det høres spennende ut, og du har lyst til å gjøre det, så kjør på! Lykke til, damen din blir heldig i kveld Anonymous poster hash: 83527...afb mye bra tops her. Det er første gangen for oss begge når det kommer til noe sånt. Vært sammen et år nå da så vi ble enige om at det hadde vært driitkult å prøvd. Det å pule hu i kjeften trur jeg blir for drøyt første gangen. Eller tenner det damer veldig også ? At de liksom ikke har styring over det hele? Uansett, kan heller prøve løst på at hun suger meg mens jeg står at jeg sier hu skal ned på kne å suge i vei så hun heller styrer det hele bare? Slipper vi noen kleine øyeblikk senere om hu skulle synes det var for røft. Noe å blende henne med har jeg ikke... eller? Noen sånne "emergency" items man kan bruke som de fleste har? Har et skjerf men det blir aaaltfor stort tror jeg xD
Cathrine88 Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Noen sånne "emergency" items man kan bruke som de fleste har? Har et skjerf men det blir aaaltfor stort tror jeg xD Slips.
Gjest Coolaid Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Det handler mest om det mentale og at den som dominerer er myndig og bestemt. Selve det du gjør er faktisk ikke det viktigste bare man er litt mer bestemt og hardhendt enn vanlig.
TLKH Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2014 Såååå det endte med at vi prøvde igår. Var litt kleint.. men første gangen er vel sånn. Ble litt slåing men hun sa etterpå at hun ville bli slått hardere enn det. Så vi får prøve på nytt en annen gang til da så lurer jeg på om taktikken min var noe bra. For det jeg gjorde var at jeg pulte å fingra henne sånn at hun nesten kom hver gang. Så på slutten på siste gangen trodde hun at jeg bare teasa igjen så hu kneip igjen alt hu kunne. Så måtte bruke godt gammaldags håndarbeid på slutten.. MEN vi har en god dialogom vårt sexliv så vi har funnet en god start for hun likte det visst. Liggende doggy stillingen jeg ble anbefalt her var herlig når vi holdt åå med dette. Fikk jo klaska å klypi overalt + kom jo godt til til klitten å så fikk massert der mens vi holdt på også! :D flere tips videre taes godt imot !
Adina Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Ta en kikk på bdsmguiden.no der finner du ganske mye informasjon om akkurat dette. Det er verdt å bruke litt tid på lese seg opp litt og noe av problemet med å gjøre det på et forum, er at det er alt for mange som uttaler seg om ting de strengt tatt ikke har peiling på. BDSM er spennende, men også ganske krevende.... egentlig er det bare fantasien som setter grensene.
TLKH Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2014 Ta en kikk på bdsmguiden.no der finner du ganske mye informasjon om akkurat dette. Det er verdt å bruke litt tid på lese seg opp litt og noe av problemet med å gjøre det på et forum, er at det er alt for mange som uttaler seg om ting de strengt tatt ikke har peiling på. BDSM er spennende, men også ganske krevende.... egentlig er det bare fantasien som setter grensene. Du hørtes ut som en med peil. Kan jeg spørre om hva guttens rolle er når han er den slaven? :o Hun ville prøve å dominere neste gang ser du
Adina Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Har ikke veldig peil, men har da utforsket litt. Hva som er guttens rolle, må dere nesten prøve ut litt selv, det kommer jo an på hva dere begge tenner på. Det kan være fotmassasje eller eller at du ganske enkelt skal fungere som en slags tjener å gjøre nøyaktig som du får beskjed om.... uansett om det er å servere champagne eller vaske henne på ryggen. En mer heftig variant, er om du er naken, bundet med hendene på ryggen og med blindfold. Om du da ligger på ryggen har hun muligheten til å gjøre akkurat hva hun vil med deg. Som fks. sette seg på ansiktet ditt. Hadde det vært meg, ville jeg gjort noe slikt og du hadde hadde kommet til å spurt VELDIG pent før du hadde fått lov å komme. ;-)
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Har hintet lenge til at jeg vil prøve sm men kjæresten min, men han tørr liksom ikke gjøre det noe hard, tror han er redd og det er vel forståelig siden menn egentlig ikke skal slå kvinner. Jeg elsker det bare når han holde godt fast i meg feks i misjonæren og han holder hendene mine nede. Mye man kan finne på men tror det er veldig individuelt, har aldri ordentlig testet det og D få gangene jeg har turt å spørre har jeg vært beruset... Tenner også på svak kvelning, bare det å holde hånden løst over halsen er deilig og jeg føler at han har kontrollen Likte det han over sa med doggy style og at man holder fast i håret! Alt hvor den som blir dominert føler seg litt hjelpeløs tror jeg funker bra. Angående kvinnen som dominerer mannen, har selv lenge ønsket å ta bunn for øynene hans, kle av han og ri han lenge mens hendene hans er bundet over hodet . Heh evt gi bj også (selvom det kanskje ikke er så dominant, men jeg liker å gi det)Anonymous poster hash: 36b71...b1f
TLKH Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2014 Har ikke veldig peil, men har da utforsket litt. Hva som er guttens rolle, må dere nesten prøve ut litt selv, det kommer jo an på hva dere begge tenner på. Det kan være fotmassasje eller eller at du ganske enkelt skal fungere som en slags tjener å gjøre nøyaktig som du får beskjed om.... uansett om det er å servere champagne eller vaske henne på ryggen. En mer heftig variant, er om du er naken, bundet med hendene på ryggen og med blindfold. Om du da ligger på ryggen har hun muligheten til å gjøre akkurat hva hun vil med deg. Som fks. sette seg på ansiktet ditt. Hadde det vært meg, ville jeg gjort noe slikt og du hadde hadde kommet til å spurt VELDIG pent før du hadde fått lov å komme. ;-) har prøvd den tidligere med at hu har satt seg oppå ansiktet mitt mens jeg har sleiket hu. Tror hu likte det ettersom hu begynte å jokke xD men har aldri gjort det mens jeg har vært bundet fast så kunne vært spennende. Gleder meg masse til å se hva som skjer. Men jeg tipper nok jeg falt mer å være den dominante. Selv om atdet ikke ble så bra første gangen fikk jegnoen idėer til andre forsøket! som f.eks bare være med direkte i kimandoene som i " sett deg ned på kne å start å sug! " :O Har vøvært særdeles lite bj i det sistr hun sirr hun liker det så er nok noe der jeg kan gjøre! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå