Gjest Ketchupjenta Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har blitt helt hektet på peanøttsmør i det siste. Og jeg har så lyst til å bake noe godt med det. Jeg elsker snickers, og peanutbutter-cups over alt på jord. Har dere noen oppskrifter som ikke har så altfor mye kalorier i seg, med peanøttsmør? Eller noen gode snackstips?
lalaz Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Vel, både peanøtter og peanøttsmør er jo veldig kaloririkt i seg selv så det er neppe beste ingrediens for å tilberede lavkalorisnacks.
Gjest Ketchupjenta Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Vel, både peanøtter og peanøttsmør er jo veldig kaloririkt i seg selv så det er neppe beste ingrediens for å tilberede lavkalorisnacks. Joda, men det spørs jo litt mengden En spisesje peanøttsmør er ca 100 kalorier har jeg lest.
Gjest Runforit Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Lett søk på Google så kommer det mye lavkarbo snacks med peanøttsmør
Pringle Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Skal du lage noe med peanøttsmør og det skal være kalorifattig, bør det enten være liten andel peanøttsmør i det, eller en liten porsjon. Lavkarbo er ikke nødvendigvis lavkalori. Men skulle ikke du legge på deg da, Ketchupjenta?
uglejenta Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 - Bananskiver med en liten teskje peanøttsmør på og eventuelt litt smeltet sjokolade på toppen. - En favoritt hos meg, men som dessverre ikke er særlig sunn: blande sammen litt peanøttsmør og melis som presses ned i en form, hell smeltet sjokolade over og sett kjølig. Del opp i små biter og nyt!! :D
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Du kan også kjøpe peanøtt protein pulver med 10% fett og bruke det som ingrediens, men det smaker ikke like godt. Anonymous poster hash: 36672...e79
Gjest Solsmil Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Prøv PB2 peanøttpulver fra iherb og bland det med vann :D det smaker peanøttsmør men er fettredusert, så det inneholder mye mindre kalorier
Scherbatsky Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Kutt opp et eple og dypp det i peanøttsmør Beste snacksen ever! Hjemmelaget peanøttsmør og økologiske epler var nettopp mitt lørdagsgodt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå