Gå til innhold

Peanøttsmør

Anbefalte innlegg

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Jeg har blitt helt hektet på peanøttsmør i det siste. Og jeg har så lyst til å bake noe godt med det. Jeg elsker snickers, og peanutbutter-cups over alt på jord.
Har dere noen oppskrifter som ikke har så altfor mye kalorier i seg, med peanøttsmør? Eller noen gode snackstips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, både peanøtter og peanøttsmør er jo veldig kaloririkt i seg selv så det er neppe beste ingrediens for å tilberede lavkalorisnacks.

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Vel, både peanøtter og peanøttsmør er jo veldig kaloririkt i seg selv så det er neppe beste ingrediens for å tilberede lavkalorisnacks.

Joda, men det spørs jo litt mengden :)

En spisesje peanøttsmør er ca 100 kalorier har jeg lest.

Gjest Runforit
Skrevet

Lett søk på Google så kommer det mye

lavkarbo snacks med peanøttsmør

Skrevet

Skal du lage noe med peanøttsmør og det skal være kalorifattig, bør det enten være liten andel peanøttsmør i det, eller en liten porsjon. Lavkarbo er ikke nødvendigvis lavkalori. Men skulle ikke du legge på deg da, Ketchupjenta?

Skrevet

- Bananskiver med en liten teskje peanøttsmør på og eventuelt litt smeltet sjokolade på toppen.

- En favoritt hos meg, men som dessverre ikke er særlig sunn: blande sammen litt peanøttsmør og melis som presses ned i en form, hell smeltet sjokolade over og sett kjølig. Del opp i små biter og nyt!! :D

Skrevet

Du kan også kjøpe peanøtt protein pulver med 10% fett og bruke det som ingrediens, men det smaker ikke like godt.

Anonymous poster hash: 36672...e79
Skrevet

Kutt opp et eple og dypp det i peanøttsmør

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet

Prøv PB2 peanøttpulver fra iherb og bland det med vann :D det smaker peanøttsmør men er fettredusert, så det inneholder mye mindre kalorier

Skrevet

Kutt opp et eple og dypp det i peanøttsmør

Beste snacksen ever! Hjemmelaget peanøttsmør og økologiske epler var nettopp mitt lørdagsgodt :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...