Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fikk jeg en melding av en veninne at hun så min eksmann kjøre en kvinne hjem fra hans leilighet om morgenen. Jeg kjente hvordan det stakk til inni meg, for bruddet er veldig ferskt og det gjør vondt å vite at han har gått så raskt videre. Han fortalte meg tidligere den dagen at han ikke hadde vært med noen jenter ( vi skyper og han spør meg og jeg spør han) og jeg har alltid følt at jeg kan stole på han 100%. Men så fikk jeg høre dette av veninnen min, så jeg spurte han om dette og han ble dritsur og sa at det ikke var sant og at min veninne ku nne drite å dra , så ble han da sur på meg også. Denne veninnen sa til meg da det ble slutt mellom oss at hun hadde hørt rykter at han hadde vært utro mot meg, og jeg hadde store vansker med å tro det, da bodde jeg fortsatt sammmen med han før jeg flyttet ut, så jeg spurte om dette var sant, da ble han også forbanna og sa det var bare løyn. Jeg vet at jeg ikke har noe buisness med hvem han ligger med, men vi er venner og han spør stadig meg on jeg har vært med noen andre og det har jeg ikke, og når jeg spør han så sier han at han ikke har vært med noen han heller..

Jeg har vondt inni meg og jeg vet ikke hva jeg skal tro.. det gjør vondt å tenke på at han er med noen andre når jeg elsker ham fortsatt selv om han er en eks...

Anonymous poster hash: 6fa13...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor slo dere opp når dere begge blander dere inn i hverandres seksualliv?

• Liker 7
Skrevet

For å spare deg selv og kommer raskere over bruddet så tror jeg det er smart å kutte all unødvendig kontakt. Venner etter et brudd har jeg null tro på, den som ikke var ferdig med den andre vil alltid bli såret.

Hvis dere har barn så bør all kontakt omhandle barna, og ikke noe annet..

• Liker 5
Skrevet

Når du spør om noe og personen blir sint og unnvikende har du fått svaret ditt. : /

• Liker 5
Skrevet

Det må nevnes at man går ikke automatisk videre bare fordi man har sex med andre.

Her bør dere uansett kutte kontakten mellom dere, å være venner med samtaler om sex etter et brudd fungerer kun hvis forholdet ikke var av den seriøse sorten.

• Liker 5
Skrevet

Ts her.

Det er vanskelig å ikke ha kontakt, jeg vil gjerne være venn med han men jeg forstår hva dere mener. Jeg vil vite samtidig som jeg ikke vil vite.. dette er veldig vanskelig å takle..

Skrevet

Hvorfor driver den der venninna di og blander seg opp i hvem din eks har sex med??

Skrevet

Så lenge han blir forbanna, er det vel klart at han har seg med damer rundtforbi. Men det er strengt tatt ikke din sak siden dere ikke er sammen lengre. Kan ikke du bare si at du puler noen andre menn da? Så ser du hvorfor eks blander seg i hvem du har deg med.

Anonymous poster hash: 7c6f3...45a
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor driver den der venninna di og blander seg opp i hvem din eks har sex med??

Det lurer virkelig jeg på også.

Han hun opplysningsplikt i noen betydning av ordet?

Skrevet

Det lurer virkelig jeg på også.

Han hun opplysningsplikt i noen betydning av ordet?

Overhodet ikke, hun skal holde seg utenfor. Å drive og fortelle TS at eksen har hatt med dame hjem er ikke å være en god venninne.

Skrevet

Jeg synes også det er dårlig gjort av venninnen din å holde på slik. Eneste som kommer ut av det er at du får det vondt. Ville kuttet kontakten med ham, du blir bare såret, samtidig som du ikke kommer deg videre. Det trenger ikke være for evig, kanskje dere kan ta opp igjen vennskapet senere. Kan være lettere å holde seg unna nå hvis du tenker på det som en periode du skal bruke til å bygge opp deg selv.

Skrevet

Du er nodt til aa kutte ham ut. Dere kan ikke vaere venner. Ja lettere sagt enn gjort, men det er 100% nodvendig.

SI ogsaa til venninnen din at hun maa slutte aa folge med paa ham og at hun ikke skal gi deg noen oppdateringer. Hun maa ogsaa respektere at du vil komme deg videre.

Skrevet

Igår fikk jeg en melding av en veninne at hun så min eksmann kjøre en kvinne hjem fra hans leilighet om morgenen. Jeg kjente hvordan det stakk til inni meg, for bruddet er veldig ferskt og det gjør vondt å vite at han har gått så raskt videre. Han fortalte meg tidligere den dagen at han ikke hadde vært med noen jenter ( vi skyper og han spør meg og jeg spør han) og jeg har alltid følt at jeg kan stole på han 100%. Men så fikk jeg høre dette av veninnen min, så jeg spurte han om dette og han ble dritsur og sa at det ikke var sant og at min veninne ku nne drite å dra , så ble han da sur på meg også. Denne veninnen sa til meg da det ble slutt mellom oss at hun hadde hørt rykter at han hadde vært utro mot meg, og jeg hadde store vansker med å tro det, da bodde jeg fortsatt sammmen med han før jeg flyttet ut, så jeg spurte om dette var sant, da ble han også forbanna og sa det var bare løyn. Jeg vet at jeg ikke har noe buisness med hvem han ligger med, men vi er venner og han spør stadig meg on jeg har vært med noen andre og det har jeg ikke, og når jeg spør han så sier han at han ikke har vært med noen han heller..

Jeg har vondt inni meg og jeg vet ikke hva jeg skal tro.. det gjør vondt å tenke på at han er med noen andre når jeg elsker ham fortsatt selv om han er en eks...

Hvorfor forteller din vennine deg dette? For å hjelpe deg? Såre deg? For at du skal ha kontroll? Syns dette ikke var særlig smart gjort av henne. Tenk over dette.

Det er slutt mellom dere, men det du skriver,så virker det som dere har sterke følelser for hverandre.

Alle vil finne seg en n partner. Tidlig eller sent etter bruddet. Det kan virke sårt,men sånn er livet. At dere byr dere om sexlivet til hverandre, er mange som har opplevd. Jeg vil skilles, men du skal ikke ha andre sexpartnere. LOL. Hva er passe tidspunkt for at han kan ha en sexpartner? Din venn har hørt at han har vært utro, hvilke venn er dette? Et rykte forandrer seg mye etter hvert som det vandrer.

Javel, om han var utro da, dere hadde problemer siden du flyttet. Om folk er utro, så er det alltid en grunn.

Gå videre i livet ditt.

Anonymous poster hash: 37d56...965

Skrevet

Det er ganske utrolig hva gode "venner" ønsker å fortelle deg etter et brudd. Alt som var galt med eksen din og alle rykter og dårlige ting han/hun har gjort mens dere var sammen, og i mitt tilfelle også ting han gjorde FØR vi ble sammen ble servert meg etter bruddet. Det kan være tungt å fordøye alt dette negative og litt dårlig gjort av dem som må bringe dette til en person i sorg.

Unngå litt dem som ikke gir deg energi og støtte, og fokuser på veien videre. Du MÅ klare deg uten han og du må unngå å tenke og gruble på hva han gjør. Gå evt i terapi slik at du får hjelp til dette.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 3d294...970
Skrevet

1. Slutt og spør hverandre om sexlivet. Enten er man sammen eller så er man ikke det, og da har man ikke noe med det å gjøre.

2. Be venninnen din om å finne på noe mer konstruktivt enn å spionere på andre og rapportere til deg.

Det høres ut som om du/begge ikke klarer å akseptere at det er slutt. Så lenge du ikke slutter å spekulere i hva han gjør og ikke gjør så kommer du deg nok aldri over han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...