AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Flere som har tenkt å gi boudoirbilder av seg selv i morgengave? Usikker hvilken fotograf jeg skal velge, noen som har en favoritt eller noen å anbefale i Oslo området? Anonymous poster hash: 40f18...81e 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har tenkt det. Men jeg tar bildene selv, siden jeg har profft utstyr selv og interessen for fotografi. Har ingen å anbefale deg desverre. Anonymous poster hash: 819e5...743
Teeny Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Skal kvinner gi morgengave? Jeg er blank på det her...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Mange kvinner gir morgengave ja. I alle fall det jeg har fått inntrykk av. Anonymous poster hash: 40f18...81e
Anehan Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Flere som har tenkt å gi boudoirbilder av seg selv i morgengave? Usikker hvilken fotograf jeg skal velge, noen som har en favoritt eller noen å anbefale i Oslo området? Anonymous poster hash: 40f18...81e Jeg har veldig lyst til å få gjort det selv. Rolf-Ørjan Høgseth er kjempedyktig! Har undersøkt med han selv og det kommer på ca 5000,-.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har veldig lyst til å få gjort det selv. Rolf-Ørjan Høgseth er kjempedyktig! Har undersøkt med han selv og det kommer på ca 5000,-. Er ikke det han glamour-forografen? Ikke spesielt smakfullt synes jeg. Anonymous poster hash: f1213...9ce
Favole Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Rolf Ørjan? Åh herregud.. Han vil jo aldri la muligheten til å fotografere ei (halv)naken jente gå fra seg, så han tar nok gjerne jobben. Men ville mye heller brukt pengene mine hos noen andre.
Anehan Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Er ikke det han glamour-forografen? Ikke spesielt smakfullt synes jeg. Anonymous poster hash: f1213...9ce Da går jeg ut ifra at du har sett de bodouirbildene som ikke er glamour også? Jeg har valgt han på bakgrunn av at han har en fantastisk evne til å gi folk de bildene de vil ha, og de boudiorbildene (ikke glamourbildene..) han tar er fantastiske!! Edit:skriveleif! Endret 2. februar 2014 av Anehan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå