Gjest Viktoria_ Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 jeg elsker å være med venner, sove, feste litt, kose meg med kjæresten og bare nyte livet.
la Flaca Skrevet 23. mai 2004 #2 Skrevet 23. mai 2004 Beste jeg vet er å bade i elva ved huset om sommeren, våkne på armen til mannen i helga og sove så lenge jeg vil, spise klissete Buffalowings med masse rømmedip, og ha sex ute i det fri...
LarsLarsere Skrevet 23. mai 2004 #3 Skrevet 23. mai 2004 henge med venner, musikk, spille trommer, god mat.
:-) anna Skrevet 23. mai 2004 #5 Skrevet 23. mai 2004 Det beste jeg vet er de sjeldne stundene jeg får sammen med to av mine beste venninner. Vi bor så langt fra hverandre at vi nesten aldri sees alle tre, men omtrent en gang i året får vi det til. Det er hellige stunder. Da sitter vi oppe hele natta og prater kvalitetsprat. Får vite hva vi egentlig tenker og føler og får gode råd fra verdens klokeste damer. Det er rett og slett et spa-opphold for sjelen. Vi er på hverandres lag og ønsker hverandre alt godt, og dermed kan vi stole 110 % på hverandre. Jeg har mange gode venner, og verdifulle stunder med alle sammen. Stundene sammen med disse to er spesielle fordi de er så sjeldne.
Donnie Darko Skrevet 23. mai 2004 #8 Skrevet 23. mai 2004 Spille trommer, spille live, musikk, trene, spille andre instrumenter (piano, gitar, bass osv.), gå på byen, jenter (må vel ha med de og ), Friluftsliv, hmm.. kommer ikke på noe mer i farta.
Arkana Skrevet 23. mai 2004 #9 Skrevet 23. mai 2004 Rolige fridager hvor jeg kan sove lenge, gjøre akkurat det jeg vil (med samboeren min), spise god mat og føle at livet mitt er godt å leve.
Diva Skrevet 23. mai 2004 #10 Skrevet 23. mai 2004 God musikk Shopping Sol og sjø, gjerne ut med båt, bade Være med elsklingen min Reise Danse Dra på restaurant Kose med pus Være med gode venner
Iselilja Skrevet 23. mai 2004 #11 Skrevet 23. mai 2004 Bruke masse tid på badet Shopping Slappe av med samboeren min Grille med familien min Kose/leke med kattunger Slappe av og nyte livet:)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mai 2004 #12 Skrevet 23. mai 2004 Være sammen med kjæresten og familien min. Sommerferie med masse sol og bading :-) Ellers er det godt å bare ha fri fra jobben,være hjemme og ikke gjøre noe som helst
Gjest LoisLane Skrevet 23. mai 2004 #13 Skrevet 23. mai 2004 Det beste jeg vet er å våkne av meg selv i et stille hus - en drøm for firebarsmamman...
Gjest Phair Skrevet 24. mai 2004 #14 Skrevet 24. mai 2004 Beste jeg vet: Få et kyss av kjæresten i nakken Bli fortalt morsomme historier av datteren min Smilet til sønnen min om morgenen
Gjest rabrabara Skrevet 24. mai 2004 #15 Skrevet 24. mai 2004 -Vennene mine! Sitte ute på verandaen om sommernen med masse øl og mugger med rom og cola og leke teite drikkeleker med dem. -Den lille hytta med den store terassen, som ligger ved svaberget. Sitte der nede ved sjøen og høre på bølgene. -Nå som jeg bor så langt hjemmefra; familien min. -Kjæresten -Nye ting -Håp og drømmer
SkyHead Skrevet 24. mai 2004 #16 Skrevet 24. mai 2004 - venner - familie - ferie, reise - å oppnå ting jeg har jobbet mot - kos - sjokolade - jordbær og melon
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2004 #17 Skrevet 24. mai 2004 - Være med venner - Følelsen av at jeg og en venninne har kommet nærmere enn vi noen gang har vært tidligere. Plutselig har vi blitt kjempegode venninner - Sol og sjøliv - Kjæresten min - Jordbær - Familien min - Sommerfugler i magen
Gjest Madley Skrevet 24. mai 2004 #19 Skrevet 24. mai 2004 Være sammen med kjæresten! Treffe gamle venenr man ikke har sett på lenge! Leke med hunden Mammas kjøttkaker Pappas fiskegrateng En skikkelig svettetime på treningssenteret Kaffe og wienerbrød Lukten av solvarm hud Iiiiiiiiskald pils åhhh...jeg har en kjempelang liste når jeg tenker meg om!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå