AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Fekk vite i dag at min samboer er usikker på forholdet, då hun har møtt en annen fyr. Men hun hadde ikke gjort det slutt meg meg fordi hun ikke viste hva hun virkelig ville, og var redd for at det er feil og prøve med han "nye".. Jeg elsker samboeren min, er så vanskelig og gå og "vente" på om det blir slutt eller ikke.. Håper bare det går over med han "nye" slik at vi kan få det som før!! Tips?!! Frustert.. Anonymous poster hash: 03d99...c8d
Hjordis Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Synes du skal ta vare på deg selv her. Usikkerhet er en b***. Men blir helt feil i mine øyne at du skal henge og dingle i håpet. Er dette ok for deg?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Synes du skal ta vare på deg selv her. Usikkerhet er en b***. Men blir helt feil i mine øyne at du skal henge og dingle i håpet. Er dette ok for deg? Blir utrolig vanskelig då, for vist jeg gjør det slutt så er jo valget hennes veldig enkelt. jeg vil ikke ha noen andre en henne.. åhhh, kjærlighet er noe dritt! Anonymous poster hash: 03d99...c8d
Hjordis Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Ja jeg skjønner at det er vanskelig. Kanskje 'som før' ikke er noe hun ønsker? Snakk sammen. Føles som at hun søker spenning mens du står på gress. Ja du kan vente og håpe. Men om hun kommer tilbake så blir det nok ikke helt som før for dere vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Ja jeg skjønner at det er vanskelig. Kanskje 'som før' ikke er noe hun ønsker? Snakk sammen. Føles som at hun søker spenning mens du står på gress. Ja du kan vente og håpe. Men om hun kommer tilbake så blir det nok ikke helt som før for dere vil jeg tro. Vi bor ilag, sove ilag enda...Så synst dette er merkelige greier... Blir bare sliten av "usikkerheten" Anonymous poster hash: 03d99...c8d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Det er ganske respektløst av henne mot deg. Jeg synes ikke du skal gi henne noe mer tid nå. Be henne om å flytte ut til foreldrene sine eller en venninne mens hun grubler. Så kan du fortelle henne at du også må tenke gjennom forholdet deres når hun åpner opp for følelser mens hun er samboer. Anonymous poster hash: d0e4a...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå