Gå til innhold

Gammel kjærlighet ruster ikke...sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det heter jo: "gammel kjærlighet ruster ikke". Og "desverre" så er det nok sant også. Hvertfall for min del!

Jeg var kjempe glad i min første kjæreste (nå eks). Vi hadde det så fint sammen. Han var min bestevenn, kjæreste, en som fikk meg til å le og han var grunnen til at jeg var glad hele tiden. Men så ble det desverre slutt da. Og av helt OK årsaker. Han synes vi passet best som venner, noe jeg egentlig hadde skjønt etter en stund i forholdet selv.

Og det er det som irriterer meg! Kunne han ikke vært utro? Slengt drit til meg? Hatet meg?

Det hadde vært så mye enklere å komme over han da! Selv om jeg "tror" at jeg har kommet over han, så vet jeg innerst inne at jeg ikke har det. Holder også på med en annen nå, potensiell kjæreste :) Men...så ligger eksen min i bakhodet enda...

Måtte bare få ut min fortvilelse om kjærlighet...

Anonymous poster hash: 76577...df3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro meg.. Det vil du ikke. Akkurat blitt slutt med mitt livs kjærlighet fordi han har ljugd og vært utro. Hadde nok kommer lettere over han hvis han var en ærlig person og gjorde det slutte sv redelige grunner. Nå er jeg fylt med et ekstra hat og sinne, jeg gjerne kunne vært foruten...

Anonymous poster hash: 876c9...d9f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...