AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har aldri kysset, aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex. Har aldri opplevd noe positivt med noen av det motsatte kjønn, som ikke er i familie eller venner av familien. Har heller aldri hatt vennskap med noen. Er 21 år. Begynner å lure på om det er noe galt med meg. Noen andre som er i samme situasjon?Anonymous poster hash: adbf1...29b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg var 22 og i din situasjon. Da hadde jeg noen ONS i ren desperasjon på fylla. Fikk første kjæreste når jeg var 23. Nå når jeg er ti år eldre ser jeg jo at dette var tåpelige tanker. Det finner du sikkert ut om ti år også, men jeg har værti din situasjon og skjønner at det ikke betyr så mye akkurat nå.Anonymous poster hash: 4ff37...c58
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 jeg var i din situasjon fram til jeg var 26 år!!! og nå har vi vært sammen i åtte år!!! jeg har kun hatt han ene, og det er jeg glad for Anonymous poster hash: b1587...bfd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Ja. Jeg er i samme situasjon. Bare jeg blir 24 snart >.< FML Anonymous poster hash: 260e1...ddd
eeyoree Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Samme her. Er 19 år. Vil ikke si jeg er særlig stygg, men har et lite sosialt nettverk og er meget introvert etter en del vanskelige hendelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå