Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikker på at jeg har funnet mannen i mitt liv! Ting gikk veldig fort og vi ble samboere etter et par måneder. Har vært sammen siden i sommer, så det er jo fortsatt nokså nytt selv om vi bor sammen.

Vi passer utrolig bra sammen. Liker de samme tingene, har de samme drømmene, har gjort mye av det samme i livet og kommuniserer godt. Jeg kan se for meg å elske denne mannen også når jeg blir gammel og føler noen ganger frykt for at han skal dø tidlig f.eks. Jeg vil være sammen med ham lengst mulig og håper derfor at vi begge kan få bli gamle.

Jeg er så vanvittig redd for å miste ham! Skjønner ikke hvorfor for han gir meg ingen grunn til denne frykten, men eksen gikk fra meg fordi han gikk lei og jeg er jo egentlig ikke en spesielt spennende person. Vi snakker mye om fremtiden både nær fremtid og langt fram. Han inkluderer meg på en måte som tilsier at det er med meg han ønsker å være resten av livet.

Vet ikke helt hva jeg lurer på. Måtte bare skrive det ned. Kanskje noen har erfaringer å dele? Regner vel med at frykten går over etter hvert som jeg blir tryggere.

Anonymous poster hash: af736...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt. Han er nok redd for å miste deg også. :)

Anonymous poster hash: c4e03...03a
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er så vanvittig redd for å miste ham! Skjønner ikke hvorfor for han gir meg ingen grunn til denne frykten, men eksen gikk fra meg fordi han gikk lei og jeg er jo egentlig ikke en spesielt spennende person.

Hvem som er spennende, er subjektivt. Du er like spennende som noen annen

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt. Han er nok redd for å miste deg også. :)

Håper han ikke er fullt så bekymret, stakkar! :-p

Skrevet

Hvem som er spennende, er subjektivt. Du er like spennende som noen annen

Det er vel sant, men noen mennesker er objektivt sett morsommere å være sammen med enn andre. Men de fleste har vel flest hverdager med matlaging, oppvask og tv-titting. Han gjør jo nesten det samme enten jeg er hjemme eller ikke, så da synes han vel det er greit.

Skrevet

Håper han ikke er fullt så bekymret, stakkar! :-p

Det kan godt hende! Menn har tanker de også :)

• Liker 1
Skrevet

Det er vel sant, men noen mennesker er objektivt sett morsommere å være sammen med enn andre. Men de fleste har vel flest hverdager med matlaging, oppvask og tv-titting. Han gjør jo nesten det samme enten jeg er hjemme eller ikke, så da synes han vel det er greit.

Det jeg egentlig skulle si var at jeg er ofte ganske "knytt". Det er ingen som kjenner meg helt. Slapper av med samboeren, og føler jeg kan være meg selv i hvert fall sånn 90%, men det er jo fortsatt ting jeg ikke vil han skal vite om meg. Er det feil?

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Veldig normalt å være redd. Men tror ikke du skal bekymre deg :) Gled deg over hver dag dere har sammen, i stedet for å grue deg over dager dere kanskje ikke har sammen.

Skrevet

Kanskje han har datet "spennende" damer før og kommet frem til at slike ikke passer han? Mange menn setter pris på jenter som er seg selv hverken mere eller mindre. En av mine mannlige venner sier han vil ha ei dame som han kjenner igjen både med og uten sminke, ei som tør leve i hverdagene slik de er. Jeg tror dine følelser er ganske så normale. Jeg har de selv av og til men, jeg er også redd for at mine følelser skal dø ut. Hos oss gikk ting fort, veldig fort sånn som hos dere.

Skrevet

Takk for gode ord!

Han har hatt et spennende liv frem til nå og har plutselig bestemt seg for at han ønsker å slå seg til ro. Jeg vet ikke om jeg er grunnen til det eller om han bare har kommet til det stadiet i livet. Vi får jo håpe det varer. Han begynner jo å nærme seg 40, så det er vel på tide. :P

Jeg har aldri elsket noen før. Hadde ikke trodd at det fantes en person som passer så godt sammen med meg, for jeg er jo litt sær. Det er en deilig følelse og jeg føler heldigvis mer på den gode følelsen enn på frykten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...