AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Litt kinky situasjon, så tar denne anonym. Jeg har en jeg omgås til daglig - han flørter, holder blikket akkuratt litt for lenge, står akkuratt litt for nærme, og utenforstående har kommentert dynamikken oss i mellom... Vi tøyser, koser oss og ler godt i lag. MEN, ett stort men... Jeg hører han har kjæreste. Informasjon det virker som han bevisst har unnveket å fortelle meg. Hva syntes dere om det hele? For min del føler jeg han har trådt langt over grensen. Jeg vet jeg selv aldri hadde innfunnet meg i slik oppførsel dersom han var min, men igjen det kan være andre er av annen oppfattning. Anonymous poster hash: a0152...653
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: a0152...653
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Jeg ville bare spurt han Anonymous poster hash: c2ad9...657
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Jeg ville bare spurt han Anonymous poster hash: c2ad9...657 Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg ift. dette :o Anonymous poster hash: a0152...653
Gjest Awzm me Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Neste gang han gjør noe upassende, om han skulle hatt kjæreste, så sier du "jeg har hørt du har kjæreste, stemmer det?"
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Neste gang han gjør noe upassende, om han skulle hatt kjæreste, så sier du "jeg har hørt du har kjæreste, stemmer det?" Ja det kan forsøke meg på. Det jeg i utgangspunktet lurer på er om andre er enige med meg i at det her blir litt på kanten, eller om jeg er alene om å føle det slik. Anonymous poster hash: a0152...653
Gjest Violetta Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Jeg tror du føler at det ikke er "innafor" siden du spør her.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Også ville jeg lært meg forskjellen mellom kinky og kinkig. Det er ikke heelt det samme. Anonymous poster hash: 425d0...dad 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Også ville jeg lært meg forskjellen mellom kinky og kinkig. Det er ikke heelt det samme.Anonymous poster hash: 425d0...dad Takk. Anonymous poster hash: a0152...653
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har en venn som er sånn. Kunne selv for noen måneder siden skrevet et sånt innlegg som du har skrevet her, men nå har jeg avfunnet meg med at han bare er veldig flørtete, og fysisk av seg. Han har kjæreste (som jeg ikke fikk vite om før jeg hadde kjent ham en stund), og jeg var veldig skeptisk til ham til å begynne med, men nå er han en god venn. Jeg snakker en del om gutter med ham, og gjør det dermed tydelig at jeg ikke er interessert i ham. Selv om han innimellom kan virke sånn, vet jeg at han ikke liker meg heller som noe annet enn ei venninne. Det kan være fint også, å ha venner man har en flørtende tone med, det er gøy, og man får jo øvd seg litt Anonymous poster hash: b99e8...b3e
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Neste gang han gjør noe upassende, om han skulle hatt kjæreste, så sier du "jeg har hørt du har kjæreste, stemmer det?" Den var enkel og grei.
Gjest Seajewel Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 Hvorfor skal man ha en flørtende tone med venner av det motsatte kjønn når man har kjæreste? Det er jo å gå over grensen til kjæresten sin. Hensynsløst.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Hvorfor skal man ha en flørtende tone med venner av det motsatte kjønn når man har kjæreste? Det er jo å gå over grensen til kjæresten sin. Hensynsløst. Grensen er lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå