AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Det er faktisk helt sinnsykt! Føler meg som en av pensjonistene som alltid har et lag med hvitt belegg på skuldrene på den flotte blå jakka si. What to do? Hver gang jeg klør meg i huet blir neglene helt fulle av flass, og hvis jeg rister eller generelt bare tar meg å håret daler flere tusen flak ned. Nå har det til og med blitt så ille at flassen synes i håret mitt, så må prøve å gå med lue og pannebånd så ofte jeg kan. Vet dette er ekkelt å lese, blir kvalm sjæl What to do? Anonymous poster hash: 43552...c15
Sunshine Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Shampo mot flass. Head and shoulders har jeg hørt av venner at fungerer mye bedre enn dyre varianter.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Tusen takk! Har prøvd flere typer sjampo fra frisører og lignende, uten hell. Head and shoulders it is! Anonymous poster hash: 43552...c15
Sunshine Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Den er i allefall billig, så om den ikke fungerer er det ikke noe stort tap. Er du ikke bedre etter en ukes tid bør du dra til frisøren og høre om de har tips til en hodebunnskur.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Paul mitchell tea tree shampoo. Slår alt. Anonymous poster hash: ea504...09a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Fungoral eller Selsun fra apotek. Anonymous poster hash: ede26...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå