AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Typen og jeg har ikke hatt noe hyggelig kveld. Jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor, og det er ikke første gangen. Tar jeg opp ting jeg ikke liker i forholdet så får jeg ofte høre at jeg er en dramqueen, barnslig, umoden, drittunge, opperksomhetssyk osv. Jeg tar ikke opp filleting. Det har vært alvorlige ting, også reagerer han på den måten. Er så lei av at han ikke kan fatte, snakke ordentlig og ta meg seriøst. Det er ikke greit for meg at han drakk seg så full i syden at han ramla ned trappa, ødela iventar på rommet og at vi fikk problemer med hotellet. Jeg måtte legge ut for skaden. Han hadde ikke reiseforsikring. Det er ikke greit at han kommer og går når han vil her. Det er ikke greit at han snakker om sexlivet vårt til kameraten sin..dvs hva jeg gjør og ikke gjør i senga. Det er heller ikke greit at han kommer hjem fra fylla og griser ned kjøkkenet når det bor flere her. Det er en del ting som ikke er greit. Også føler jeg meg bare latterliggjort. Anonymous poster hash: bafd9...1d1
Gjest Seajewel Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Dump han. Du er sammen med en unge. 2
Gjest Makemeloveit Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Rett og slett barnslig! Prøv å snakk med han når han er opplagt. Fått spist, ikke er trøtt, og dere har en god stemning. Snakk på en saklig måte.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Og du er ilag med en fyr som utleverer deg til kompisen sin???
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Og du er ilag med en fyr som utleverer deg til kompisen sin??? Og dette gjør ikke nesten alle damer? Bitch plz Anonymous poster hash: 2fcdb...4de 2
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Og dette gjør ikke nesten alle damer? Bitch plz Anonymous poster hash: 2fcdb...4de Jeg gjør det ikke.
Gjest Mupsi Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Hadde ikke giddi en så lite ansvarsfull og ja barnslig fyr. Finn deg en som er litt eldre i hodet enn han der.
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Tenker med en gang at det er forsvarsmekanisme. Sier han noen gang unnskyld for ting han har gjort? Noen mennesker har veldig problemer med å innrømme feil og går heller til motangrep. Om han blir sur uansett hva du tar opp, skriv et brev til ham om hva du føler og reis så bort en helg så han får dramatisert det av seg. Tar han deg fremdeles ikke på alvor så er det ingen annen vei å gå. Har vært sammen med en slik en selv og det ble ikke slutt før det hadde gått altfor langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå