The Kitten Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Før noen kommer med en dårlig spøk, den har faktisk krympet. Eller smalnet rettere sagt. Er det noe en gullsmed kan fikse for meg? Den er ikke ekte, så er ikke det største tapet, så men jeg syns den er veldig kul.
The Kitten Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2014 Er det forresten noen som vet hvorfor den kan ha krympet?
Gjest Eurodice Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Er det forresten noen som vet hvorfor den kan ha krympet? Jeg ville heller trodd at fingrene dine var hovnet opp litt. 4
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 har nok ikke krympet. men du har kanskje klemt den litt sånn at den ikke er rund, men oval blitt? gå til en gullsmed eller noe du
The Kitten Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2014 har nok ikke krympet. men du har kanskje klemt den litt sånn at den ikke er rund, men oval blitt? gå til en gullsmed eller noe du
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Jeg fikk gullsmeden til å "blokke ut" et par av ringene mine. Nå var det gullringer, men godt mulig de kan fikse din også. Spørs bare om det lønner seg, mulig det er billigere å kjøpe ny ring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå