Gå til innhold

Driten ville ikke ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag mens jeg var på det lokale kjøpesenteret måtte jeg på toalettet. Jeg fant ett, og satte med ned. Jeg måtte drite...og det noe så innmari også. Dessverre fikk jeg store problemer med å få den ut. Jeg pressa og pressa i ett kvarter til ingen nytte. Den satt bom fast. Jeg slappa av i musklaturen, og inn igjen for den. Jeg dro på buksa og bestemte meg for å prøve igjen senere.

Noen timer senere, i mitt eget hjem vel og merke gikk jeg på toalettet igjen. Driten satt igjen kun i åpningen og ville ut. Ikke fanden hvor mye jeg presset!! Jeg prøvde alle slags stillinger over toalettet, og var på nippen til å ta hånda ned å dra den ut selv.. Med snørr og tårer i ansiktet for den omsider ut etter tyve minutters riier.

Noen andre som har hatt det slik? Jævligste jeg har vært med på!

Anonymous poster hash: 26787...4fa
Skrevet

Er du dame kan du jo manuelt presse den ut.

Stikk et par fingre i musa og klem dritten ut fra innsiden - funker som en drøm.

Er du mann får du spise lakris/svisker eller noe og håpe på bedre tilstander i morgen.

Anonymous poster hash: 2d73c...226
  • Liker 2
Skrevet

Er du dame kan du jo manuelt presse den ut.

Stikk et par fingre i musa og klem dritten ut fra innsiden - funker som en drøm.

Er du mann får du spise lakris/svisker eller noe og håpe på bedre tilstander i morgen.

Anonymous poster hash: 2d73c...226

Ta en plastpose over hånden og stikk fingeren inn bak og grav ut dritten, sier no jeg! Både kvinner og menn kan bruke den metoden.

Anonymous poster hash: 6e114...237

• Liker 1
Skrevet

I dag mens jeg var på det lokale kjøpesenteret måtte jeg på toalettet. Jeg fant ett, og satte med ned. Jeg måtte drite...og det noe så innmari også. Dessverre fikk jeg store problemer med å få den ut. Jeg pressa og pressa i ett kvarter til ingen nytte. Den satt bom fast. Jeg slappa av i musklaturen, og inn igjen for den. Jeg dro på buksa og bestemte meg for å prøve igjen senere.

Noen timer senere, i mitt eget hjem vel og merke gikk jeg på toalettet igjen. Driten satt igjen kun i åpningen og ville ut. Ikke fanden hvor mye jeg presset!! Jeg prøvde alle slags stillinger over toalettet, og var på nippen til å ta hånda ned å dra den ut selv.. Med snørr og tårer i ansiktet for den omsider ut etter tyve minutters riier.

Noen andre som har hatt det slik? Jævligste jeg har vært med på!

Anonymous poster hash: 26787...4fa

Du kan prøve med klyster. Det har hjulpet meg når den står fast. Jeg vet ikke om det er tillatt å nevne medikament her på kg, men jeg har god erfaring med Toilax klyster. Ikke bruk det for ofte.

Anonymous poster hash: f1dc7...496

Skrevet

Dessuten tror jeg ikke ansatte på gamlehjem får bruke fingeren i musa på gamle kvinner for å få ut forstoppelsen. Det blir vel ansett som voldtekt.

Anonymous poster hash: 6e114...237
Skrevet

Ta dopapir og trykk to fingre ved åpningen(som om du nekter bæsjen å komme ut) da blir den enklere å få ut med tiden:)

Anonymous poster hash: 64a42...d2a
  • Liker 1
Skrevet

jeg pleier å vugge frem og tilbake på doen når det er så ille :P pleier som regel alltid å funke :)

Anonymous poster hash: 53876...31d
Skrevet

Du bør få den ut. Tarmen suger ut vann av bøsjen hele tiden. Om den blir stående ved åpningen, suges enda mer vann ut, og den blir steinhard. Høres ut som du må plukke den ut (med hanske, forsiktig). Det er helt ufarlig hos friske mennesker. Kjøp Laktulose og evt noen stikkpiller på apoteket for å få ut alt skikkelig. Latulose er helt ufarlig, mens stikkpiller (Dulcolax) bør man kun bruke av og til.

Anonymous poster hash: fadde...8a3

Skrevet

Istedet for klyster kan du prøve og ta av hodet på dusjslangen, stappe slangen opp bak , og spyle tarmen med vann, da må du fort på do :-)

Skrevet

Istedet for klyster kan du prøve og ta av hodet på dusjslangen, stappe slangen opp bak , og spyle tarmen med vann, da må du fort på do :-)

Det der er farlig. Anbefales IKKE

Anonymous poster hash: f1dc7...496

Skrevet

Det er ikke lurt. Det er kan potensielt bli alt for stort trykk. Husk at endetarmsåpningen er primært en utgang, ikke en inngang.

Gjest RompeRusk
Skrevet

15 ml Laktulose + 12 dråper laxoberal som du får kjøpt på apotek. Fikk anbefalt det fra lege når jeg slet med magen under graviditet. Laktulose kan du bruke forebyggende, laxoberal for å få fart på magen, samtidig som det ikke er like hardt som andre avføringsmiddel :)

Skrevet

Det er ikke lurt. Det er kan potensielt bli alt for stort trykk. Husk at endetarmsåpningen er primært en utgang, ikke en inngang.

Man skal jo ha et ganske så svakt trykt, skal knapt skru på kranen, du skal kjenne det fylles litt opp sakte bak der, LAVT trykk, aldri sagt du skal skru kranen helt på, det er såklart ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...