Gjest viktoria_ Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 nå er det ikke lenge til sommeren! gleder meg!!! sommeren er for meg båtturer med gode venner og en kald pils:)
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #2 Skrevet 23. mai 2004 jeg elsker båtturer men har dessverre ikke båt selv:( men sommeren forbinder jeg med å være med gode venner, grille, feste og bade... herlig...
LarsLarsere Skrevet 23. mai 2004 #4 Skrevet 23. mai 2004 Sommer er nydelig. grillings,venner og lange kvelder med noe artig i glasset.
Andrine22 Skrevet 23. mai 2004 #5 Skrevet 23. mai 2004 Gleder meg til sommeren ja, nesten slik at JEG får lyst på iskald øl...Jeg som ikke liker øl... Her hvor jeg bor har det haglet og snødd om hverandre i tre dager nå, men i dag, da jeg stod opp, var det knallblå himmel. Rett ut i hgen med bikini da, i 8 varmegrader!! Det var varmere i sola dah...
LarsLarsere Skrevet 23. mai 2004 #6 Skrevet 23. mai 2004 Gleder meg til sommeren ja, nesten slik at JEG får lyst på iskald øl...Jeg som ikke liker øl... Her hvor jeg bor har det haglet og snødd om hverandre i tre dager nå, men i dag, da jeg stod opp, var det knallblå himmel. Rett ut i hgen med bikini da, i 8 varmegrader!! Det var varmere i sola dah... Jeg fikser ikke å drekka øl, har forsøkt flere ganger å lære meg å like smaken, men ikke klart det. I dag har jeg derimot hatt lyst på hele dagen,anntakelig kommer jeg til å gremmes over smaken, slik jeg alltid gjør når jeg ikke er dritings på noe annet først. Tror ganske enkelt jeg må lære meg å like øl, jeg har jo lyst på!
Donnie Darko Skrevet 23. mai 2004 #7 Skrevet 23. mai 2004 ser ut til at sommern for min del går med til jobb, musikk og spilling :-( Skal prøve og komme meg ned til sørlandet en tur med noen kompiser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå