Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest viktoria_
Skrevet

nå er det ikke lenge til sommeren! gleder meg!!! sommeren er for meg båtturer med gode venner og en kald pils:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg elsker båtturer men har dessverre ikke båt selv:(

men sommeren forbinder jeg med å være med gode venner, grille, feste og bade... herlig...

Skrevet

Sommer er nydelig. grillings,venner og lange kvelder med noe artig i glasset.

Skrevet

Gleder meg til sommeren ja, nesten slik at JEG får lyst på iskald øl...Jeg som ikke liker øl... :ler:

Her hvor jeg bor har det haglet og snødd om hverandre i tre dager nå, men i dag, da jeg stod opp, var det knallblå himmel. Rett ut i hgen med bikini da, i 8 varmegrader!! :ler: Det var varmere i sola dah...

Skrevet
Gleder meg til sommeren ja, nesten slik at JEG får lyst på iskald øl...Jeg som ikke liker øl... :ler:  

Her hvor jeg bor har det haglet og snødd om hverandre i tre dager nå, men i dag, da jeg stod opp, var det knallblå himmel. Rett ut i hgen med bikini da, i 8 varmegrader!!  :ler:    Det var varmere i sola dah...

Jeg fikser ikke å drekka øl, har forsøkt flere ganger å lære meg å like smaken, men ikke klart det. I dag har jeg derimot hatt lyst på hele dagen,anntakelig kommer jeg til å gremmes over smaken, slik jeg alltid gjør når jeg ikke er dritings på noe annet først. Tror ganske enkelt jeg må lære meg å like øl, jeg har jo lyst på!

Skrevet

ser ut til at sommern for min del går med til jobb, musikk og spilling :-(

Skal prøve og komme meg ned til sørlandet en tur med noen kompiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...