jordbærkyss Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Hei! Har i hele mitt liv brukt billige shampoo-merker, og har nå innsett at håret mitt har fått "nok". Jeg har til vanlig krøllete og "frizzete" hår. Jeg er ikke norsk, så håret mitt er deretter. Det er VELDIG tørt hvis jeg ikke bruker noe i det, men jeg pleier å bruke sånne hårkremer som man får kjøpt på "afrika-frisører" osv. Jeg retter bunnen av håret mitt nesten hver eneste dag, så det er veldig slitt med splittede tupper. Noe som er rart med håret mitt er at etter at det har gått 2-3 dager siden jeg har dusjet håret, så blir håret fett langs hodebunnen imens fra ca midten av håret og ned blir kjeeeempetørt. (har ganske langt hår, det går til en del under puppene) Har hørt at redken all soft og redken extreme er gode shampooer, men jeg aner ikke hvem av dem som vil passe håret mitt best. Jeg har jo ikke farget håret mitt på en del år, så jeg har fått min normale farge nå. Tenkte å bestille fra feelunique.com, men jeg vet som sagt ikke hvem av dem jeg skal velge.. Noen som kan komme med tips??
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 All soft. Extreme er for kjemisk behandlet hår. Anonymous poster hash: dfe3e...b7e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Har du vurdert redken real control? Ut i fra hva du skriver så gjetter jeg at du har tjukt hår? Selv har jeg ganske nordisk hår, dvs tynt og glatt, men i likhet med deg så følte jeg at det var fett innerst og tørt utover. Jeg prøvde først all soft, men merket ikke store forandringene med den. Nå bruker jeg real control, som "reparerer og forvandler fyldig, tørt og sensibelt hår". Det har gjort underverker med mitt hår. Det er silkemykt og deilig, og det er lenge siden jeg har hatt den samme tørrhetsfølelsen. Kan dessverre ikke si noe ang all soft vs. extreme, da jeg ikke har prøvd extreme selv tidligere. Anonymous poster hash: c18c1...2ee
linkan Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Redken Smooth Lock er for tørt og frizzy hår! Har ikke prøvd den selv, men har hørt at den skal være bra.
Gjest Makemeloveit Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 All Soft. Men ville kanskje brukt Extreme hvis du har veldig mye frizz. Jobbet som frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå