Gå til innhold

eddikskyllevann

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Mot sopp regner jeg med? Jo, det _kan_ fungere. Vet at noen dypper en tampong i eddikoppløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mot ubalanse... Eddik har jo lav ph-verdi. Jeg har ubalanse både med sopp og bakterier :-( verken canesten eller melkesyrebakterier hjelper, så jeg ble anbefalt eddik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sopplager skyldes ofte underlivssåpen. Dr Greves underlivssåpe er IKKE egnet for underlivet. Asan er hakket bedre, men ikke kjempebra. Lactasyd uten parfyme er det beste, eventuelt en såpe fra apoteket.

Bruk bomullstruser og løse bukser. Sov uten truse.

Har du prøvd stikkpiller med melkesyre? Det hjelper noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Det funker kjempebra på meg!!! jeg fikk før sopp en gang i mnd (rundt eggløsning), men ble anbefalt å kjøpe vaginal skyllesprøyte på apoteket og skylle to ganger i uka (1 liter lunket vann på 1-2 ss eddik 7%). jeg blir symptomfri med en gang. prøv det - det redda (sex)livet mitt!

Ping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muffen2
Det funker kjempebra på meg!!! jeg fikk før sopp en gang i mnd (rundt eggløsning), men ble anbefalt å kjøpe vaginal skyllesprøyte på apoteket og skylle to ganger i uka (1 liter lunket vann på 1-2 ss eddik 7%). jeg blir symptomfri med en gang. prøv det - det redda (sex)livet mitt!

Ping

Hvor lenge måtte du holde på før det ble effekt? + hvor mange ganger om dagen gjorde du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...