Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #1 Del Skrevet 23. mai 2004 I underlivet... Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #2 Del Skrevet 23. mai 2004 For hva? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #3 Del Skrevet 23. mai 2004 Mot sopp regner jeg med? Jo, det _kan_ fungere. Vet at noen dypper en tampong i eddikoppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #4 Del Skrevet 23. mai 2004 Mot ubalanse... Eddik har jo lav ph-verdi. Jeg har ubalanse både med sopp og bakterier :-( verken canesten eller melkesyrebakterier hjelper, så jeg ble anbefalt eddik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #5 Del Skrevet 23. mai 2004 Sopplager skyldes ofte underlivssåpen. Dr Greves underlivssåpe er IKKE egnet for underlivet. Asan er hakket bedre, men ikke kjempebra. Lactasyd uten parfyme er det beste, eventuelt en såpe fra apoteket. Bruk bomullstruser og løse bukser. Sov uten truse. Har du prøvd stikkpiller med melkesyre? Det hjelper noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #6 Del Skrevet 23. mai 2004 Nei eddiken putter jeg et helt annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #7 Del Skrevet 4. juni 2004 Det funker kjempebra på meg!!! jeg fikk før sopp en gang i mnd (rundt eggløsning), men ble anbefalt å kjøpe vaginal skyllesprøyte på apoteket og skylle to ganger i uka (1 liter lunket vann på 1-2 ss eddik 7%). jeg blir symptomfri med en gang. prøv det - det redda (sex)livet mitt! Ping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muffen2 Skrevet 4. juni 2004 #8 Del Skrevet 4. juni 2004 Det funker kjempebra på meg!!! jeg fikk før sopp en gang i mnd (rundt eggløsning), men ble anbefalt å kjøpe vaginal skyllesprøyte på apoteket og skylle to ganger i uka (1 liter lunket vann på 1-2 ss eddik 7%). jeg blir symptomfri med en gang. prøv det - det redda (sex)livet mitt! Ping Hvor lenge måtte du holde på før det ble effekt? + hvor mange ganger om dagen gjorde du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå