Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Flere enn jeg som er spent på den nye foundation fra Lancome? Les mer her.
Callisto83 Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg ser den kommer med en slags pippette fordi den er flytende, nesten som vann? Vet ikke helt om det er det min knusktørre hud trenger, men den så jo spennende ut Det er også rykter om at bareMinerals kommer med en flytende foundation i år. Den er jeg litt spent på
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ser den kommer med en slags pippette fordi den er flytende, nesten som vann? Vet ikke helt om det er det min knusktørre hud trenger, men den så jo spennende ut Det er også rykter om at bareMinerals kommer med en flytende foundation i år. Den er jeg litt spent på Du ber om en prøve på den før du kjøper.
Gjest BabyBlue Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Du ber om en prøve på den før du kjøper. Parfymerier er så kjipe på prøver, får som regel aldri med meg noe selv om jeg kjøper noe dyrt i samme slengen.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Parfymerier er så kjipe på prøver, får som regel aldri med meg noe selv om jeg kjøper noe dyrt i samme slengen. Vel, men fungerer ikke produktet så leverer man den, ber om pengene tilbake og gir en beskjed om at hvis de ikke hadde vært så grådige på prøvene sine så hadde ikke det her skjedd. I en tone. Tro meg, det fungerte. Jeg får prøver på alt jeg ber om pr i dag (husk kvittering). 1
vimsefrøken Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Jeg får alltid prøver på det jeg spør om så sant parfymeriene har prøve av det jeg ønsker. Det er bare å si at du ikke har planer om å kjøpe noe uten å ha testet det først, og at du da går til ett parfymeri som gir deg prøver. Jeg har ett fast parfymeri jeg går til nå, og de sender masse ekstra-prøver med meg hver gang jeg er innom, fordi de vet at det lønner seg å gi god service. Legger heller igjen pengene mine der, enn i ett parfymeri med dårlig service.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Jeg får alltid prøver på det jeg spør om så sant parfymeriene har prøve av det jeg ønsker. Det er bare å si at du ikke har planer om å kjøpe noe uten å ha testet det først, og at du da går til ett parfymeri som gir deg prøver. Jeg har ett fast parfymeri jeg går til nå, og de sender masse ekstra-prøver med meg hver gang jeg er innom, fordi de vet at det lønner seg å gi god service. Legger heller igjen pengene mine der, enn i ett parfymeri med dårlig service. Godt poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå