Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg tenker på å tatovere noe på skulderbladet, men jeg er veldig mye i solen så jeg er redd for at huden skal begynne å flasse så tatoveringen blir ødelagt.. erfaringer?

Anonymous poster hash: fc441...a22

Skrevet

Hold deg unna solen noen uker etterpå? Solkrem med veldig høy faktor? Dekke til med skjorte/sjal el? I alle fall, ta den på et tidspunkt du vet det blir minst mulig soling, ikke dagen før sydentur feks.

Skrevet

Joda, men jeg tenker på framover også. Nå er det slik at HVIS jeg flasser av etter 3 uker i syden så er det på skuldrene. Så om jeg tar tatovering idag og drar til syden om 4 år og flasser av, hvordan blir det seende ut?

TS

Skrevet

?

• 2 uker senere...
Skrevet

Tatoveringsblekket ligger så langt inni huden at det spiller ingen rolle om du flasser i fremtiden, men viktig at det ikke skjer før den har grodd!

Anonymous poster hash: c65d6...1dd
Skrevet

jeg ville passet på og ikke bli solbrent og smurt tattoveringen med sun block eller veldig sterk solkrem. Gjør dette selv i solen, selv flere år etterpå så de holder seg bedre.

Skrevet

Tatoveringsblekk blekner med årene og enda raskere dersom den får direkte sollys. Men mye kan gjøres med sunblock :) Etterfylling av blekk er jo også et alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...