AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Litt merkelig situasjon. Møtt en jente for 3 uker siden. Vi møttes ute på byen og hadde et ons, eller det var det jeg trodde. Vi møttes på nytt noen dager senere, også dette på byen. Dro hjem til meg igjen. Etter dette har vi møtt hverandre 2-3 ganger i uka og hun melder/ringer omtrent hver dag. Hun har også sagt flere ganger, særlig i fylla, at hun liker meg veldig godt. Hun vil holde hender når vi går og hun sier at hun har lyst å gjøre ditt og datt med meg (tur, middag, diverse planer). Det som er litt merkelig er at hun helt i starten også sa at hun har aldri vært i et forhold og er ikke typen til det. Hun er 24 år og har kun hatt ons og noen pulevenner tidligere. Så hva vil hun med meg? Selv liker jeg henne godt, men ser på oss som pulevenner akkurat nå. Det tar lang tid før jeg virkelig knytter meg til jenger. Anonymous poster hash: d3a04...9eb
super-s Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er heller ikke noen forholdsjente, og hadde planer om å være singel noen år til, men det endret seg da jeg møtte kjæresten min! Hun virker jo veldig interessert! 3
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Har aldri vært hverken forholdsjente eller ONS-jente og hadde planer om å være singel leeeeeenge enda da jeg møtte han som skulle bli kjæresten min. Da måtte selv den staeste og forholdsfobiske Emmanuelle gi tapt Synes også hun virker veldig interessert, go for it! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå