Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har et problem her.
Mangler 10.000 til husleien pga at jeg ikke har fått pengene jeg skal ha.

Får dem ikke før i slutten av neste mnd, men er allerede sen med husleien siden den skulle vært betalt den 20.01.14.

Jeg lurer på om det er mulig å ta et lite lån på de 10.000 kr siden jeg ikke har mulighet å få hjelp fra familie eller noen.

Blir å betale alt tilbake til lånet når jeg får de andre pengene slik at det ikke renter seg og blir dyrt.

Er det noen som har erfaringer med hvilket lån jeg kan søke som jeg kan få svar på ganske kjapt?

Et lån med lav rente, for regner med det starter å rente seg med en gang lånet er innviglet.?
Hater at jeg må inn på lån for å betale husleien, men nå er det krise!

Mvh desperat jente

Anonymous poster hash: 1ad88...928
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Det beste er å snakke med banken og høre om å få et kortsiktig lån med hensikt å betale husleie.

Skrevet

Ja okei.

Skal prøve meg på det, takk skal du ha :)

Anonymous poster hash: 1ad88...928
Skrevet

Ellers er vel et forbrukslån eller bruk av et mastercard et annet alternativ.

Gjest Blondie65
Skrevet

Begynn med banken din. Dersom de ikke vil, prøv Lendo.no.

Dessverre er slike usikrede lån svindyre. Men hvis du har en varig svekket og usikker økonomi er det kanskje bedre å ha 10.000-15.000 i lån som du betalar ned over 1-2 år enn å blakke deg helt for å betale ned alt med en gang og så får du samme utfordring neste måned.

Skrevet

Husleien forfalt den 20. januar. Du mangler 10 000 og får penger i slutten av måneden. Hvordan skal du da klare å betale den husleien som forfaller den 20. februar?

Anonymous poster hash: f0560...9c0
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...