AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Kjæresten har et veldig bra forhold til ex-konen, SUPERT med tanke på barna, men jeg synes det kan bli litt mye :-( F.eks. så kan hun i hente situasjoner betro seg til han om problemer hun har med sin nye kjæreste, begynne å gråte osv..(dette forteller han meg.) En gang de skulle på et møte angående barnet kjørte de sammen, hun skulle hente bilen sin på verksted på vei hjem og da hun måtte vente flere timer på den, ventet han med hun så hun ikke skulle kjede seg, og de tok seg en times prøve kjøretur sammen med en av de nye bilene der...han fortalte det til meg, og sa samtidig at hun hadde holdt det skjult for kjæresten sin da han ringte fordi han ikke ville like det.. I dag skulle han hente barna, men de hadde spurt om han kunne hente de litt senere enn vanlig fordi de hadde noe de skulle gjøre hjemme først. På et tidspunkt ringe han og spurte om de va klar, noe de ikke var helt enda. Jeg spurte om han ville bli med meg på besøk til et vennepar av oss mens han ventet. Dette ville han ikke. Og sa at de sikkert var klar til han kom frem. Det var de selvsagt ikke og nå har han sittet i sitt gamle hus med ex konen i to timer, mens barna drev med andre ting. Jeg er selvsagt glad for at de har et godt forhold, det har jeg også til faren til mitt barn, men jeg kjenner at jeg ikke liker for eksempel de episodene som jeg nevner. Hva tenker dere? er jeg helt på trynet? Anonymous poster hash: b3c57...005
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Hun utnytter situasjonen til fulle. Han er en tøffel som ikke kan sette grenser. Anonymous poster hash: f1f8b...cde 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Jeg hadde ikke funnet meg i det. Nok en eks som vil ha i pose og sekk...Anonymous poster hash: 718fb...1a0
Gjest Mupsi Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Han er fortsatt investert i forholdet til sin eks. Dette kan ende begge veier for din del. Kjipt for deg at han ikke er ferdig med eksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå