Gjest Ketchupjenta Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 (endret) slettet Endret 28. mai 2016 av Ketchupjenta
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Hva med å somle litt fra skolen, og så dra på trening og sykle rolig frem til gruppetimene begynner? En time rolig langkjøring er kjekt å få med seg en gang i uka. Anonymous poster hash: 57d40...3fe
Lila Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Mange her inne har anbefalt denne artikkelen, og jeg tok selv utgangspunkt i denne da jeg begynte å trene styrke. Vil anbefale en veiledningstime med personlig trener for å lære riktig teknikk. Eventuelt studer videoer på youtube, eller spør andre som trener om de kan vise deg (det er litt skummelt, men de fleste er bare glad for å hjelpe!). Husk at alle må begynne et sted! Lykke til
Elanore Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Artig - jeg har motsatt problem... Vegrer meg for gruppetimene, men har liksom lyst til å prøve. Har ikke prøvd annet enn SATS, så vet ikke hvordan det er for dere, men har du muligheten til å prøve apparater? De føles litt tryggere i begynnelsen, og så kan du bli litt kjent med bevegelsene som trener gitte muskler før du begynner med manualer og lignende.
Gjest Ketchupjenta Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Hva med å somle litt fra skolen, og så dra på trening og sykle rolig frem til gruppetimene begynner? En time rolig langkjøring er kjekt å få med seg en gang i uka.Anonymous poster hash: 57d40...3fe Problemet er bare at det er rundt 3 timer før gruppetimene begynner:) Ser poenget ditt, og det var et godt tips da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå