AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Hei! Jeg er ikke veldig glad i havregrøt, synes smaken fort blir tam og kjedelig, og etter noen skjeer er det så vidt jeg klarer å få det ned. Derfor lurer jeg på om byggrynsgrøt kan være et fint alternativ? Anonymous poster hash: eda22...5ef
Gjest Tekola Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Jeg synes absolutt at du burde prøve det, i hvert fall! Jeg synes det blir som en blanding av risengrynsgrøt og havregrøt, er veldig fan! Og på samme måte som med havregryn er det jo fullt mulig å variere hva du har på! Smør, sukker og kanel, syltetøy, bær, fruktbiter, melk, kefir osv!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Etter det jeg har sett skal byggrynsgrøt lages med melk. Melk blir dermed dem dominerende ingrediensen og dessuten skal grynene ligge i vann over natten. Byggrynsgrøt blir dermed ikke veldig sammenlignbart med havregrøt. Anonymous poster hash: 7ba3a...f6d
Pringle Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Det tror jeg jeg jammen jeg skal lage meg snart! Jeg liker havregrynsgrøt, da, men har bare brukt byggryn som alternativ til ris til middag. Takk for tips!
Gjest Solsmil Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Etter det jeg har sett skal byggrynsgrøt lages med melk. Melk blir dermed dem dominerende ingrediensen og dessuten skal grynene ligge i vann over natten. Byggrynsgrøt blir dermed ikke veldig sammenlignbart med havregrøt.Anonymous poster hash: 7ba3a...f6d Hvorfor? Havregrøt kan da like gjerne lages med melk som med vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå