Gå til innhold

Beuf bourguignon

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte ikke å se det, dessverre. Uansett, de aller fleste boeuf bourguignon-oppskrifter er uten buljong, og har rødvin som eneste væske. Med både kjøtt og bacon i, blir det mer enn nok buljongsmak allikevel. Hvis du kjøper kjøtt med bein (bog, høyrygg, eller lignende), kan du forresten brune dem sammen med kjøtterningene, la dem koke med i gryta, og ta dem ut rett før servering. Da får du enda mer buljongsmak. :)

Anonymous poster hash: a7e1c...22d

Skrevet

Jeg tror det der er sånt som restauranter kjøper. Hvis noen butikker for oss vanlige dødelige har det, så er det nok de med aller størst utvalg. Når det er sagt, så fungerer Jacobs veldig bra til formålet. Med mindre du vil lage kraft selv. :)

Skrevet

Du kan kjøpe den på Ultra Colosseum ihvertfall. Sikkert andre Ultra, Jacobs og mulig Meny og. Koster rundt 100kr for en kartong.

Skrevet

Supert. Takk for svar. Da er det mulig jeg prøver løkene uten buljong :) Og tar meg en tur på Jacobs eller Ultra :):)

Skrevet

Jacobs får du til og med på Kiwi. Norgesgruppen fører Jacobs Utvalgte. De har sikkert andre greier i selve butikken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...