Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper smågodt i løsvekt for ca.70-80 kr.en gang per uke og koser meg med dette i helgen. Spiser ellers ikke snop på vanlige hverdager ,trener og er ikke overvektig (heller på grensen til undervektig).

Er dette akseptabelt,eller veldig usunt? Føler jeg ofte har søtsug når helgen kommer..og på tv sa de smågodt i løs vekt nesten utelukkende inneholder sukker. Fikk litt dårlig samvittighet da jeg hørte dette.

Anonymous poster hash: 7852d...ab7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette hørtes litt mye ut... Nå vet jeg ikke hvor du handler og prisen på smågodtet der, men dette blir jo fort en halv kilo smågodt? Hver uke?

Skrevet

Spis hva du vil, man lever bare en gang. At du spiser godteri en dag i uka er ikke farlig.

Bare tenkt på alle de som røyker, snuser, spiser fastfood hver eneste dag, aldri trener, setter sprøyter og alt mulig.

Kos deg med godteriet ditt du <3

Anonymous poster hash: ca969...2fb
  • Liker 4
Skrevet

Så over kvitteringene nå.Det har variert fra 0,2 til 0,4 kg per uke.

Skrevet

Spis hva du vil, man lever bare en gang. At du spiser godteri en dag i uka er ikke farlig.

Bare tenkt på alle de som røyker, snuser, spiser fastfood hver eneste dag, aldri trener, setter sprøyter og alt mulig.

Kos deg med godteriet ditt du <3

Anonymous poster hash: ca969...2fb

:)

Skrevet

Så lenge du er normalvektig, holder deg unna slikt i ukedagene, og ikke har problemer med blodsukkeret ser jeg ikke problemet.

Anonymous poster hash: 3d1c6...e42
Skrevet

Hm, jeg synes mengdene var litt for store til at jeg synes det var ok, selvom du sier du ikke er overvektig. Sukker er usunt for kropp og tenner og man kan på sikt utvikle diabetes.

Det største problemet med folks sukkeravhengighet er imidlertid at de legger på seg og blir overvektige. Siden det ikke er tilfelle for deg, anser jeg det ikke for å være sååå usunt. Men som sagt, synes likevel mengdene var litt store til å bare si "Kjør på!" :)

Anonymous poster hash: 26f91...c72
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...