AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Hei Jeg skal en langhelg til New York på forsommeren. Jeg lurte på om noen har en anbefaling til hotell? Jeg har vært i der tidligere og da bodde vi like ved Empire State Building, som var praktisk, men litt kjedelig område på kveldstid - få restauranter ol. Denne gangen tenkte jeg at jeg kanskje skulle bo i et annet område, kanskje Greenwich Village? Veldig åpen for forslag, men cafeer, restauranter og sånt er mye viktigere enn kort vei til turistattraksjoner... Jeg er veldig glad i å fotografere, så tips i så måte er det også interessant. Anonymous poster hash: 703dc...4ed
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Det er en likelydende post som din med 21 svar 5 poster nedenfor din Anonymous poster hash: 239fa...00a
Miss Lucky Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 meatpacking district da. Der er det i alle fall plenty med restauranter
Gjest Magdalene Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Sist vi var der nå, bodde i på Trumph Soho. Veldig fornøyd med beliggenhet og ikke minst hotellet. 1
Juliee Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Bodde på Sanctuary Hotel sist gang jeg var i NYC. Litt stiv døgnpris (men likevel ikke for stiv) sammenlignet med andre hoteller, men det har perfekt beliggenhet, like ved Rockefeller senter - altså midt i sentrum og med ok avstander til det meste. Skule tro det var mye støy, men det ligger i en bakgate og en del av gata som gjør at man ikke merker så mye til livet utenfor. Hotellet har også et utested/bar Haven Rooftop på taket, som anbefales. Her har man supergod utsikt over store deler av byen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Takk for gode tips, jeg skal se mer i detalj på de stedene. Meatpacking district ser veldig lovende ut. Det er en likelydende post som din med 21 svar 5 poster nedenfor din Anonymous poster hash: 239fa...00a Tja, det var en som gjerne ville ha et rom i nærheten av times square, mens jeg gjerne vil ha noe i et annet område av byen... Anonymous poster hash: 703dc...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg ville valgt et sted i Soho.. Anonymous poster hash: b56b6...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå