Gå til innhold

Hotell New York

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal en langhelg til New York på forsommeren. Jeg lurte på om noen har en anbefaling til hotell?

Jeg har vært i der tidligere og da bodde vi like ved Empire State Building, som var praktisk, men litt kjedelig område på kveldstid - få restauranter ol. Denne gangen tenkte jeg at jeg kanskje skulle bo i et annet område, kanskje Greenwich Village? Veldig åpen for forslag, men cafeer, restauranter og sånt er mye viktigere enn kort vei til turistattraksjoner...

Jeg er veldig glad i å fotografere, så tips i så måte er det også interessant.

:)

Anonymous poster hash: 703dc...4ed
Skrevet

Det er en likelydende post som din med 21 svar 5 poster nedenfor din ;)

Anonymous poster hash: 239fa...00a
Skrevet

meatpacking district da. Der er det i alle fall plenty med restauranter

Gjest Magdalene
Skrevet

Sist vi var der nå, bodde i på Trumph Soho. Veldig fornøyd med beliggenhet og ikke minst hotellet.

• Liker 1
Skrevet

Bodde på Sanctuary Hotel sist gang jeg var i NYC. Litt stiv døgnpris (men likevel ikke for stiv) sammenlignet med andre hoteller, men det har perfekt beliggenhet, like ved Rockefeller senter - altså midt i sentrum og med ok avstander til det meste. Skule tro det var mye støy, men det ligger i en bakgate og en del av gata som gjør at man ikke merker så mye til livet utenfor.

Hotellet har også et utested/bar Haven Rooftop på taket, som anbefales. Her har man supergod utsikt over store deler av byen.

Skrevet

Takk for gode tips, jeg skal se mer i detalj på de stedene. Meatpacking district ser veldig lovende ut.

Det er en likelydende post som din med 21 svar 5 poster nedenfor din ;)

Anonymous poster hash: 239fa...00a

Tja, det var en som gjerne ville ha et rom i nærheten av times square, mens jeg gjerne vil ha noe i et annet område av byen...

Anonymous poster hash: 703dc...4ed
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville valgt et sted i Soho..

Anonymous poster hash: b56b6...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...