Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, dette blir en snoke på fb tråd, så jeg tar denne som anonym. Vil bare si at jeg vet det ikke er greit å snoke og at det ikke rettferdiggjør noe. Til mitt "forsvar" vil jeg bare si at kjæresten min har gitt meg full tilgang, han vet jo at jeg surrer litt innpå profilen hans.

Så hvertfall. Jeg har i perioder hatt en litt dårlig følelse av ting, og det har skjedd ting som ikke har vært helt greit. Det har ikke vært snakk om utroskap, men ting som har såret meg og diverse. Jeg fikk en dårlig følelse idag og dessverre? snoket jeg litt.. Kom over denne "aktivitetsloggen" jeg ikke ante at fantes. Jeg så igjen noen morsommme bilder han har likt før(typisk 9gag) som jeg ikke har funnet igjen, og det var kjempemorsomt så jeg fortsatte å bla litt. Trodde ikke det var noe annet, men så kommer det jo såklart opp diverse søk og lignende han har gjort. Også poking.. Kommer tydeligvis frem at han søker opp ekser, "venninner" han har sagt han ikke har hatt noe å gjøre med siden vi ble sammen.

Han poker også eksene sine og den ene venninna FLERE ganger. Det er ikke snakk om en poke. Jeg bryr meg vanligvis ikke om poking men med tanke på at dette er personer han har sagt at han ikke har noe til overs for og ikke engang har i vennelista si så ble jeg jo ganske lei meg. Så jeg konfronterte han med det bare med hensikten av å få sannheten, jeg klarer å tilgi om jeg vet hvorfor. Men han nekter på at han har søkt opp den ene venninnen flere ganger og sier at det isåfall er fordi han var nysgjerrig på statusoppdateringer og lignende(dette er fra når de ikke var venner på fb). Det er ingen hemmelighet om at hun har lukket profil og man ikke kan se statusene hennes når man ikke er venner med henne, kun bildene. Ifølge fb har han søkt henne opp et 20 talls ganger. Han nekter plent på at han har sett på bildene av henne. Og når det kommer til pokingen så mener han bestemt at det er facebook som tar feil.. Hun ene har han tydeligvis hatt en "poke"runde med som har vart over flere uker.

Men han har visst absolutt ikke poket noen som helst ifølge han.. Hvorfor skal facebook finne på at han poker akkurat disse få jentene på facebook som han ikke engang har på vennelista, men ikke noen andre? "Facebook tar feil" får jeg til svar. Jeg blir så sinnsykt frustrert.. Jeg hater å tvile på han men jeg må jo være stokk dum om jeg skal tro på han, eller? Kan godt legge til at jeg har også sagt til han at jeg bare ønsker sannheten og at jeg ikke kommer til å være sur, men jeg takler ikke at han lyver til meg. Er ikke sånn at jeg blir helt fanatisk og skal dumpe han pga. noen feil, men jeg blir ekstra lei meg når jeg føler at han lyver rett opp i ansiktet mitt.

Anonymous poster hash: 5dff6...a61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende han lyver med å si at "facebook tar feil", men det kan hende han gjør det for at du ikke skal bekymre deg.. Selv om han poker de, betyr det ikke at han har kontakt med dem. Jeg selv poker folk uten å legge noe i det, og jeg har heller ikke noe kontakt med de jeg poker.

Anonymous poster hash: 3993a...9d1
Skrevet

Jeg har ingen problemer med at typen har kontakt med sine venninner, selvsagt ikke!
men det er jo ikke noe han på noen måte prøver å sjule for meg heller.

Hadde ikke likt det hvis han brånektet for å ha kontakt/poke disse menneskene.

men hvor gamle var disse handlingene? Hvis det er noe han gjorde for flere mnd siden så er det jo ikke sikkert han tenker over det engang, eller har glemt det?

Skrevet

Lyver garantert om at facebook tar feil :P Sorry der.

Hvis han er jævlig "smart" så sletter han vel alt av samtaler osv han evt har hatt med dem. Hvis du ikke finner noe spor av samtaler i innboksen skal du nok ikke se bort ifra at han har slettet dem..

Men altså, poking er igrunn ganske uskyldig, tror ikke du trenger å bekymre deg sånn for det. Og han er sikkert bare jævlig nysgjerrig på hva disse jentene holder på med :P Hvem har ikke søkt opp eksen sin i ettertid liksom? :fnise:

Tror nok det går helt fint, men si til han at å lyve om at facebook tar feil... det er smekk på hånda altså..

Skrevet

Det kan hende han lyver med å si at "facebook tar feil", men det kan hende han gjør det for at du ikke skal bekymre deg.. Selv om han poker de, betyr det ikke at han har kontakt med dem. Jeg selv poker folk uten å legge noe i det, og jeg har heller ikke noe kontakt med de jeg poker.

Anonymous poster hash: 3993a...9d1

Han må vel nesten lyve om det :( Han poker aldri noen ellers tydeligvis, bare disse få utvalgte eksene og ene venninnen.. Og han har selv hevdet før at han ikke har hatt noen som helst kontakt med et par av disse på flere år..

Jeg har ingen problemer med at typen har kontakt med sine venninner, selvsagt ikke!

men det er jo ikke noe han på noen måte prøver å sjule for meg heller.

Hadde ikke likt det hvis han brånektet for å ha kontakt/poke disse menneskene.

men hvor gamle var disse handlingene? Hvis det er noe han gjorde for flere mnd siden så er det jo ikke sikkert han tenker over det engang, eller har glemt det?

Det er visst et par mnd siden(ifølge fb), greit om han ikke husker det, men han står på sitt og han har aldri noensinne poket eller søkt opp disse ifølge han. Først sa han at hvis han har søkt opp noen så er det av andre grunner enn det jeg tror og når jeg da spurte han om alle disse søkene på ene venninnen så nekta han på det og sa at det isåfall var for å sjekke statusene hennes(hun har lukket profil, eneste man kan se er bildene). Også kommer han med at jeg må velge mellom å tro på han eller det som står svart på hvitt fremfor meg. Jeg blir så frustrert. Vi har som sagt hatt noen fbepisoder tidligere, og eneste problemet har vært at han har løyet, jeg har aldri vært sint eller truet med å slå opp eller lignende pga. det han har gjort så lenge han har innrømmet det.

Lyver garantert om at facebook tar feil :P Sorry der.

Hvis han er jævlig "smart" så sletter han vel alt av samtaler osv han evt har hatt med dem. Hvis du ikke finner noe spor av samtaler i innboksen skal du nok ikke se bort ifra at han har slettet dem..

Men altså, poking er igrunn ganske uskyldig, tror ikke du trenger å bekymre deg sånn for det. Og han er sikkert bare jævlig nysgjerrig på hva disse jentene holder på med :P Hvem har ikke søkt opp eksen sin i ettertid liksom? :fnise:

Tror nok det går helt fint, men si til han at å lyve om at facebook tar feil... det er smekk på hånda altså..

Er jo det jeg tenker jeg og. Jeg bare håper på en måte at fb tar feil så han ikke er den store løgneren det ser ut som om han er nå.. Han har slettet mye før, har konstant mobilen på lydløs også kommer det frem sånn litt etter litt hvem han har hatt kontakt med osv.. Har ikke hatt noen mistanker om utroskap, men denne hemmelige kontakten setter jeg virkelig ikke pris på.

Er det helt uskyldig med poking når han kun gjør det med disse få jentene(kun de såkalte "sexy" eksene hans, inkludert hun ene som var utro mot han) og venninna han mest sannsynligvis har hatt noe på gang med før vi ble sammen men nekter for det? Han er ikke aktiv på fb, han poker ingen andre, søker ikke opp noen andre heller.. Dette er også personer han har sagt selv at han ikke har hatt noe som helst å gjøre med på mangemange år.

Men ja, er den lyvinga som gjør meg så sinnsykt usikker nå :(

Skrevet

Minte meg om eksen min. Først fant jeg ut at han hadde søkt på en "venninne" flere ganger i mnd. Ofte nok til at jeg kunne se navnet henne tydelig etter hverandre. Tenkte først ikke no over det, men flere ganger i mnd ble til flere ganger om dagen... Han sluttet etterhvert. MEN så hadde han begynt å søke opp en arbeidskollega. VELDIG ofte. Jaja, sikkert fordi de jobbet sammen tenkte jeg. Han søkte på henne opptil 3-4 ganger om dagen.. Fant tilslutt ut at han hadde møtt henne flere ganger bak min rygg og fått "følelser" for henne.. Gjett om jeg følte meg dum! Jeg som liksom stolte på ham..

Skrevet (endret)

Er poking uskyldig når det pokes med en man ikke er venn med på FB, og det er en eks???!!! Neppe...

Endret av klinkokos
Skrevet

Facebook og aktivitetslogger juger ikke - men det kan som noen tidligere her har sagt være at han ikke egentlig har noe å skjule men bare er flau over å bli busted og prøver å dekke over.

Skrevet

Hvilken aktivitetslogg har facebook? Eller tenker du på vanlig internettlogg? Jeg må innrømme at jeg liker ikke tanken at kjæresten min kanskje søker opp ekser osv, men nå har jeg gjort det selv... så hvis han skulle tenke på samme måte som meg så er det HELT uskyldig. Jeg har søkt opp idiotiske ekser som jeg hater bare av ren nysgjerrighet om hvordan livet har utviklet seg for dem (da snakker jeg om de som man har tilgang til litt info og ikke har helt lukket profil). Har aldri hatt noe ønske om å kontakte dem eller noe mer, fantaserer ikke om dem eller liknende. Kun ren nysgjerrighet! Og herregud jeg har vært inne hundrevis av ganger på alle hans ekser og enkelte venninner.. jeg er jo nysgjerrig på fortiden til kjæresten min og ja, har han funnet ut dette ville han nok trodd jeg er en psycho stalker eller noe... Haha!

Anonymous poster hash: de152...1a2
Skrevet

Hvilken aktivitetslogg har facebook? Eller tenker du på vanlig internettlogg? Jeg må innrømme at jeg liker ikke tanken at kjæresten min kanskje søker opp ekser osv, men nå har jeg gjort det selv... så hvis han skulle tenke på samme måte som meg så er det HELT uskyldig. Jeg har søkt opp idiotiske ekser som jeg hater bare av ren nysgjerrighet om hvordan livet har utviklet seg for dem (da snakker jeg om de som man har tilgang til litt info og ikke har helt lukket profil). Har aldri hatt noe ønske om å kontakte dem eller noe mer, fantaserer ikke om dem eller liknende. Kun ren nysgjerrighet! Og herregud jeg har vært inne hundrevis av ganger på alle hans ekser og enkelte venninner.. jeg er jo nysgjerrig på fortiden til kjæresten min og ja, har han funnet ut dette ville han nok trodd jeg er en psycho stalker eller noe... Haha! Anonymous poster hash: de152...1a2

Facebbook har en egen logg jvor du lan se hvem man har døkt etter,ting man liker osv.

Anonymous poster hash: 997ff...c2d

Skrevet

Minte meg om eksen min. Først fant jeg ut at han hadde søkt på en "venninne" flere ganger i mnd. Ofte nok til at jeg kunne se navnet henne tydelig etter hverandre. Tenkte først ikke no over det, men flere ganger i mnd ble til flere ganger om dagen... Han sluttet etterhvert. MEN så hadde han begynt å søke opp en arbeidskollega. VELDIG ofte. Jaja, sikkert fordi de jobbet sammen tenkte jeg. Han søkte på henne opptil 3-4 ganger om dagen.. Fant tilslutt ut at han hadde møtt henne flere ganger bak min rygg og fått "følelser" for henne.. Gjett om jeg følte meg dum! Jeg som liksom stolte på ham..

Jeg har vært der før, dette gjør det ekstra sårt. Kan legge til 1 kjæreste og 2 samboere som har gått bak ryggen min på denne måten. Føler nesten jeg tiltrekker meg sånne gutter. Har blitt veldig forsiktig og har aldri trodd han har gått for langt, men jeg vet han kan ha litt uklare "grenser" og lyve om ting. Etterhvert burde han kanskje ha forstått at det er lyvingen som er problemet ettersom jeg aldri har vært vanskelig etter han har innrømmet ting..

Er poking uskyldig når det pokes med en man ikke er venn med på FB, og det er en eks???!!! Neppe...

Jeg prøver å ikke overtenke det, vi har hatt tider hvor vi har sett litt forskjellig på hva som er greit og ikke greit i forholdet. Jeg tror ikke han har vært utro men jeg klarer ikke sånne løgner..

Facebook og aktivitetslogger juger ikke - men det kan som noen tidligere her har sagt være at han ikke egentlig har noe å skjule men bare er flau over å bli busted og prøver å dekke over.

Ja, men når jeg blir helt oppløst av tårer pga. lyvingen og sier at jeg ikke bryr meg bare han kan innrømme det, men han fortsatt prøver å skylde på aktivitetsloggen som tar feil? Er det ikke bedre å bare bli litt flau da?

Hvilken aktivitetslogg har facebook? Eller tenker du på vanlig internettlogg? Jeg må innrømme at jeg liker ikke tanken at kjæresten min kanskje søker opp ekser osv, men nå har jeg gjort det selv... så hvis han skulle tenke på samme måte som meg så er det HELT uskyldig. Jeg har søkt opp idiotiske ekser som jeg hater bare av ren nysgjerrighet om hvordan livet har utviklet seg for dem (da snakker jeg om de som man har tilgang til litt info og ikke har helt lukket profil). Har aldri hatt noe ønske om å kontakte dem eller noe mer, fantaserer ikke om dem eller liknende. Kun ren nysgjerrighet! Og herregud jeg har vært inne hundrevis av ganger på alle hans ekser og enkelte venninner.. jeg er jo nysgjerrig på fortiden til kjæresten min og ja, har han funnet ut dette ville han nok trodd jeg er en psycho stalker eller noe... Haha!

Anonymous poster hash: de152...1a2

Det er en egen som heter aktivitetslogg på facebook. Jeg visste ikke om den før idag.. Jeg bryr meg ikke noe om at han har søkt dem opp sånn generelt, jeg er jo nysgjerrig som bare det selv. Men at han har besøkt kun et par jenter som har helt lukkede profiler utenom bildene som de sikkert har glemt å skjule føler jeg er ekstra kjipt..

Det som fikk meg til å spørre han er jo dette at han i tillegg har poket dem, som ja, ikke er på vennelista hans engang. Jeg vet man kan trykke feil en gang eller to(jeg har for uvane med å legge til personer jeg ikke kjenner da jeg ofte kommer borti knappen om jeg er på mobil f.eks..) men at han blant annet har "pokekrig" med ei, da måtte jeg i det minste spørre. Jeg var og er ikke sur for det, jeg sa "kanskje du har glemt at du gjorde det da" men nei, det var aktivitetsloggen som løy.. Han står fast på det :( Hadde godtatt det om han ikke hadde husket det eller hva som helst annet, men det er visst aktivitetsloggen som har feil og har plukket ut akkuratt disse jentene som han ikke har på vennelista si og det er dårlig av meg å stole på den fremfor han..

Skrevet

Han må vel nesten lyve om det :( Han poker aldri noen ellers tydeligvis, bare disse få utvalgte eksene og ene venninnen.. Og han har selv hevdet før at han ikke har hatt noen som helst kontakt med et par av disse på flere år..

Det er visst et par mnd siden(ifølge fb), greit om han ikke husker det, men han står på sitt og han har aldri noensinne poket eller søkt opp disse ifølge han. Først sa han at hvis han har søkt opp noen så er det av andre grunner enn det jeg tror og når jeg da spurte han om alle disse søkene på ene venninnen så nekta han på det og sa at det isåfall var for å sjekke statusene hennes(hun har lukket profil, eneste man kan se er bildene). Også kommer han med at jeg må velge mellom å tro på han eller det som står svart på hvitt fremfor meg. Jeg blir så frustrert. Vi har som sagt hatt noen fbepisoder tidligere, og eneste problemet har vært at han har løyet, jeg har aldri vært sint eller truet med å slå opp eller lignende pga. det han har gjort så lenge han har innrømmet det.

Er jo det jeg tenker jeg og. Jeg bare håper på en måte at fb tar feil så han ikke er den store løgneren det ser ut som om han er nå.. Han har slettet mye før, har konstant mobilen på lydløs også kommer det frem sånn litt etter litt hvem han har hatt kontakt med osv.. Har ikke hatt noen mistanker om utroskap, men denne hemmelige kontakten setter jeg virkelig ikke pris på.

Er det helt uskyldig med poking når han kun gjør det med disse få jentene(kun de såkalte "sexy" eksene hans, inkludert hun ene som var utro mot han) og venninna han mest sannsynligvis har hatt noe på gang med før vi ble sammen men nekter for det? Han er ikke aktiv på fb, han poker ingen andre, søker ikke opp noen andre heller.. Dette er også personer han har sagt selv at han ikke har hatt noe som helst å gjøre med på mangemange år.

Men ja, er den lyvinga som gjør meg så sinnsykt usikker nå :(

Vel, det er jo ikke et bra tegn at han sletter ting.. Men han virker jo litt harmløs, han gjør det trolig bare for å se om de fortsatt er interessert i ham.. For at egoet hans skal få seg et lite boost :P Tror nok det er ganske vanlig.. Men steget fra det og til utroskap er ikke særlig stort, det skal være sikkert og visst. Jeg ville sjekka om du fant spor av meldinger mellom dem, hvis ikke kan han ha slettet det.. Da ville jeg spurt ham hva han egentlig holder på med.

Eksen min var kliss lik, bare han var nok et ekstremt tilfelle.. (Ligge med 6-7 andre jenter mens vi var sammen var visst helt uskyldig :P Og det er kun de jeg VET om...) Han var flink til å slette ting, men til slutt endte jeg opp med å overvåke facen hans i tre dager.. Så jo alt det han sletta, det var ikke særlig pent..

Men han lyver jo til deg om facebook, så jeg ville vært litt skeptisk til det han sa.. Virker det litt tynt? Ikke tro på det.

Spør ham :) Communication is key!

Skrevet

Må være noe av det barnsligste jeg har hørt. Takler ikke du at kjæresten har kontakt med, eller ser på bilder (og "poker"), av ekser, er du ikke moden nok til å være i et forhold. Naturligvis nekter han for det når det er slikt du reagerer.

Skrevet

Men han lyver jo til deg om facebook, så jeg ville vært litt skeptisk til det han sa.. Virker det litt tynt? Ikke tro på det.

Sier ikke du i mot deg selv? Kommunikasjon er nøkkelen, men ikke tro på det han sier? :P

Må være noe av det barnsligste jeg har hørt. Takler ikke du at kjæresten har kontakt med, eller ser på bilder (og "poker"), av ekser, er du ikke moden nok til å være i et forhold. Naturligvis nekter han for det når det er slikt du reagerer.

Jess, kjempebra unnskyldning. "Jeg lyver fordi du lager så drama når jeg sier det som er sant". Særlig. Jeg sier at folk som ikke kan stå for det de har gjort uavhengig av om folk blir sinte, sure eller grinete er feige, upålitelige og mangler ryggrad.

Og da er det DE som ikke er modne nok til å være i forhold.

Anonymous poster hash: 7f5f8...03b

Skrevet

Vel, det er jo ikke et bra tegn at han sletter ting.. Men han virker jo litt harmløs, han gjør det trolig bare for å se om de fortsatt er interessert i ham.. For at egoet hans skal få seg et lite boost :P Tror nok det er ganske vanlig.. Men steget fra det og til utroskap er ikke særlig stort, det skal være sikkert og visst. Jeg ville sjekka om du fant spor av meldinger mellom dem, hvis ikke kan han ha slettet det.. Da ville jeg spurt ham hva han egentlig holder på med.

Eksen min var kliss lik, bare han var nok et ekstremt tilfelle.. (Ligge med 6-7 andre jenter mens vi var sammen var visst helt uskyldig :P Og det er kun de jeg VET om...) Han var flink til å slette ting, men til slutt endte jeg opp med å overvåke facen hans i tre dager.. Så jo alt det han sletta, det var ikke særlig pent..

Jeg har spurt han men han sier han ikke har gjort det. Han har aldri løyet om noe alvorlig, men det er disse små tingene som gjør meg gal. Det blir så mye ut av ting som han bare kunne sagt "Ja, jeg har gjort det" eller latt være å slette f.eks noen av disse samtalene. Utroskap kan jeg ikke tenke meg at han har holdt på med. Vi snakket om det ista og han nekter plent på at han har gjort det. Alle har jo feil og siden han er perfekt på alle andre måter så prøver jeg å tilgi det. Jeg kommer ikke til å ta det opp igjen. Han klager derimot litt på snokingen min(noe jeg skjønner godt), men samtidig føler jo jeg at han har gitt meg grunn til det selv om det ikke er riktig av meg heller.

Okei, så det at jeg ikke liker at kjæresten min lyver til meg(uten grunn) gjør at jeg er barnslig? Det var et enkelt spørsmål fordi jeg ikke ante noe om at de hadde kontakt og det var påfallende mye. Såklart liker jeg det jo ikke, men det var da virkelig ikke det som var problemet med dette. Jeg hadde heller ikke skjønt hvorfor han skulle få kontakt igjen med eksene sine etter vi ble sammen når han ikke hadde noen som helst kontakt par flere år før vi ble det heller. Skal han begynne å legge de til som venner og plutselig få kontakt igjen nå da? Jeg har heller ikke kontakt med noen av mine ekser.. Ingen av oss har vært sammen med noen som har vært en god venn eller lignende utenom kjærester og det har som regel endt ganske stygt.

Skrevet

Kan forresten informere om at han er her nå og jeg klager ikke på dette til han lenger. Han kommer ikke til å innrømme det og jeg har rett og slett godtatt det(og ja, han har sett tråden her inne og han har ikke stukket av enda). Jeg er fortsatt ganske sint og såra av at han ikke bare kan innrømme det og det gjør ikke akkuratt tilliten min til han noe bedre dessverre.. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den delen. Men takk for svar alle sammen! Er fortsatt veldig frustrert av den "aktivitetsloggen tar feil" greia da jeg står på mitt om at det er fakta og han står på sitt om at han aldri har gjort det. Jeg vet ikke hvordan dette kommer til å bli men jeg får prøve å la det gå og håpe på det beste.

Skrevet

Han poker dem ikke med pikken, skjerp deg.

Anonymous poster hash: ae046...4f0
  • Liker 1
Skrevet

Sier ikke du i mot deg selv? Kommunikasjon er nøkkelen, men ikke tro på det han sier? :P

Jess, kjempebra unnskyldning. "Jeg lyver fordi du lager så drama når jeg sier det som er sant". Særlig. Jeg sier at folk som ikke kan stå for det de har gjort uavhengig av om folk blir sinte, sure eller grinete er feige, upålitelige og mangler ryggrad.

Og da er det DE som ikke er modne nok til å være i forhold.

Anonymous poster hash: 7f5f8...03b

Altså, når de ikke klarer å snakke sammen og han ikke å la være å lyve så kalles det ikke god kommunikasjon :P

Når man vet godt at noen lyver til deg skal du da ikke tro på dem :fnise: Facebook sin feil ja, mhm... :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...