Gå til innhold

Nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en kar fra nettet, veldig god kjemi. Har god kontakt i hverdagen, og skal snart treffes for andre gang.

Greit nok at han fortsatt er på datingsiden, men er det noe å henge seg opp i at han forbedrer profilen med ny tekst og bilder?

Pleier ikke lure på sånt, men akkurat nå ble jeg usikker..

Anonymous poster hash: e6e94...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det kanskje ikke for deg at han forbedrer den, men for å nå et bredere lag av den kvinnelige befolkningen. Mange menn blir til jegere når de er på nett spesielt. Anonymous poster hash: 8bad1...c3b

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, samtidig må jeg si at jeg har gjort samme som ham uten å se etter annet. Jeg hadde nye bilder og følte for å skifte ut litt.. tenkte ikke noe spesielt over det i det jeg gjorde det..

Anonymous poster hash: b2897...72b
Skrevet

Jeg har gjort det samme,og det var bevisst gjort for å tiltrekke med nye menn. Var ikke så veldig interessert i han jeg datet akkurat da.Han ble litt sur da han så det. Jeg ble da irritert på ham,siden vi bare hadde hatt noen få dates og ikke var blitt enige om å være eksklusive eller noe. Synes ikke han hadde noe å mase om, selv om jeg kunne forstå han ble litt skuffet.

Forstår at du ble usikker,men det trenger ikke bety så mye. Kanskje, kanskje ikke.Dette vil tiden vise. Ikke ta det opp med han enda,for men hater mas:)Bare konsentrer deg om å ha det hyggelig når dere møtes,og se ting an.

Anonymous poster hash: 7b603...255
Skrevet

Hvis dere har truffet hverandre et ti-talls ganger og han fortsatt er aktiv, da kan du begynne å lure.

Ellers er det ikke noe å tenke over :)

Skrevet

EN date?

Dere er ikke akkurat sammen.

Anonymous poster hash: 2123f...5df
  • Liker 2
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt. Jeg har møtt et par fra nett, og er det en helt ok date, velger jeg å ikke møtes igjen. Jeg hadde tatt dette som et signal om at det ikke var noe direkte galt, men at det kan finnes bedre der ute. jeg har også opplevd at jeg det har vært helt fantastisk og vi begge slettet profilene våre noen dager etterpå. Når man forbedrer profilen, ønsker man å oppnå kontakt med flere. Jeg hadde nok møtt han en gang til, men ikke sagt noe om det.

Anonymous poster hash: e6bef...2fb
Skrevet

Han kjenner deg ikke enda,og du har ikke gjort noe på første daten som overbeviste han. Hvis du føler at dette er en kar som kan være noe for deg, så konsentrerer du deg om hvordan dere har det sammen og hvordan du oppfører deg overfor han, kontra hva han tenker, gjør osv.. En mann trenger ofte lengre tid for å bli betatt, overbevist av en dame, så det er opp til deg om du vil prøve å overbevise han (bruke energi på dette) eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...