AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Hei ! Jeg er 17 uker på vei men har så utrolig lyst til å stå på skøyter.. Er det noen som har erfaring med at dette ikke er farlig? jeg har store skøyte ferdigheter etter at jeg har spillt bandy aktivt i mange år. Er det dumt å prøve? Anonymous poster hash: 77591...ce5
Gjest Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Så sant du er forsiktig skal det vel ikke være noe problem. Du skriver at du er god, så da blir det jo ikke knall og fall som med f.eks meg... Hehe! Skal ikke slutte å leve heller.
Lila Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Siden du er så flink går det nok greit, men vær forsiktig! Jeg hadde aldri turt da, men jeg klarer ikke holde meg oppreist med skøyter på beina. 1
Pringle Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Det burde gå helt fint! De fleste sykler uten å tenke over det, også gravide, skulle ikke være noe mer problematisk å stå på skøyter om man behersker det. I disse dager er det kanskje ett fett, det er like glatt som en skøytebane enkelte steder (ironisk nok mest på fotgjengerovergangene).
Stormborn Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Jeg som ikke har stått på skøyter på mange år hadde ikke turt, men jeg rir derimot Tror alt går fint så lenge man er vant til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå