Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en i ca. 3mnd nå og vi har det ganske bra sammen! Vi har kjent hverandre i noen år. Vi ble kjent pga. Jeg var sammen med en kompis av han og han datet ei som da var bestevenninnen min. Jeg går nå i samme klasse som henne, men vi har null kontakt. Er dette dårlig gjort av meg med tanke på at vi en gang var bestevenninner og jeg ble kjent med han gjennom henne?

Anonymous poster hash: e511a...0de
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dere ikke snakker sammen lenger? :) Pga gutten?

Skrevet

Skjønte ikke teksten egentlig. Dater du nå eksen til eksbestevenninnen din? Og det er grunnen til at dere ikke snakker sammen?

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dere ikke snakker sammen lenger? :) Pga gutten?

Nei, vi sluttet å snakke lenge før dette.. Vi har kjent hverandre siden vi var små og tror det bare er det at vi har vokst fra hverandre siden vi har fått forskjellige interesser, forskjellige vennekretser og sånt det siste året.

Skrevet

Skjønte ikke teksten egentlig. Dater du nå eksen til eksbestevenninnen din? Og det er grunnen til at dere ikke snakker sammen?

Ja, dater eksen til eksbestevenninnen min, men nei det er ikke grunnen til at vi ikke snakker sammen.

Skrevet

Nei, det er ikke dårlig gjort av deg. Alle lever sitt eget liv, og helt klart har dere tatt deres valg og omstendighetene ført dere nå sammen. At de ikke fikk det til å funke er ikke ditt problem. Og ikke minst er dere nå eks-venner, så har ingen ansvar eller forpliktelser overfor hverandre.

Syns du ikke skal tenke mye på dette og bare leve livet med nye kjæresten din. Hun har ikke noe hun skulle sagt heller, no worries.

Anonymous poster hash: 18bab...079
  • Liker 3
Skrevet

Jeg syns det er dårlig av deg å date han også. snart blir du et felleshull for alle hans kompiser i tillegg.

Anonymous poster hash: 56835...757
Skrevet

Men er vennskapet deres over bare fordi dere ikke har snakket en stund? Vennskap kan gå litt opp og ned, noen ganger er de mer passive når man har mye å gjøre på hver sin kant og så blusser det potensielt opp igjen. Uansett mener jeg det ikke er et sjakktrekk å date noen eks. det vil nok i så fall være en endelig slutt for et vennskap og det kan i noen tilfeller gå over i direkte fiendskap. Er det verdt å risikere å skaffe deg en fiende?

Anonymous poster hash: 78364...744

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...