Gå til innhold

stoler dere på venner? Derfor mange skriver på kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange betror seg til venner? Har dere grenser for hva dere forteller? Har dere opplevd svik? Jeg har opplevd at mine ganske akvorlige betroelser kom ut, og har aldri mer betrodd meg til noen venner.

Anonymous poster hash: b69b4...3ce

Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

Det to vet,vet alle...Så nei jeg forteller ingenting til mine venninner x)

Skrevet

Jeg har ei jeg forteller alt til. Kjent henne siden barneskolen, stoler 100% på henne. Aldri opplevd at noe har kommet ut. Hun har heller aldri fortalt meg hemmeligheter om andre :)

Skrevet

Kanskje de finnes, men jeg har ikke truffet på noen som holder det de lover over tid. Jeg har brent meg noen ganger og gidder ikke stole på "venninner" mere.

Anonymous poster hash: 0bb9b...5a8
Skrevet

Har to venninner jeg kan fortelle alt til. Spesielt hun ene som jeg har kjent siden jeg var 8 år.

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Jeg har to venninner jeg kan fortelle alt til uten at det går videre, men de andre vennene sier jeg ikke ting i fortrolighet til.

Sier også alt til partneren, da jeg stoler på han. Men jeg har brent meg på det før med eksen. Etter bruddet fortalte han ALT jeg hadde sagt i fortrolighet til alle vennene mine for å ta hevn etter bruddet!

Det gikk lang tid før jeg torde å si ting til kjæresten, men nå føler jeg meg rimelig sikker på at han er til å stole på

Endret av Heartbeat
Skrevet

Jeg har ikke noen venninner jeg forteller absolutt alt til nei, men jeg forteller alt til min bestevenn og samboer og med det så mener jeg ALT! :)

Vel, jeg har en venninne som jeg stoler utrolig mye på, men jeg forteller ikke ting som går på forhold o.s.v fordijeg vet hun kan finne på å være ei lita sånn "kaffesladder-kjærring" og da vil jeg ikke at ting som er imellom meg å sambo kommer ut til henne, men ellers, så forteller jeg henne det meste og stoler på at det blir imellom oss to.

• Liker 1
Skrevet

Har to venninner jeg forteller alt til. Jeg vet jeg kan stole 100% på de!

Trodde jeg kunne fortelle ting til ei annen venninne og, men hu buste jo ut om ting til andre. I tillegg vet jeg to hemmeligheter om hu, den ene er jeg den eneste som vet om (jeg var den eneste som var vitne til det, bortsett fra folk som ikke aner hvem hu er da), og den har jeg ikke fortalt til en sjel! Den andre er det vel noen få som vet om, men blir drama om det kommer ut.

Verste er at hu tror hu kan fortelle om mine hemmeligheter til alle andre og samtidig betro seg til meg.

Det har virkelig fristet noen ganger å ta igjen med samme mynt, men jeg er egentlig ikke en sånn person. Jeg burde vel egentlig bare ta det opp med henne. Men jeg har sluttet å fortro meg til henne uansett.

Skrevet

Skjønner at jeg har vært dum. Var så frustrert etter noen stygge krangler med kjæresten. Jeg betrodde meg til ei venninne. Kjæresten hadde tekstet med ei jente og det var i grunn fullstendig samlivskrise. Det var mye tull hvor også jeg var ute med en fyr. Det var et helvete, mildt sagt. Jeg betrodde meg. Så fikk alle vite dette dramaet og stemplet typen min som verdens største drittsekk. Han ble utsetengt av alle.Og lille meg, som ikke skulle ta han tilbake for alt i verden..Ja, jeg tok han tilbake. Og nå ser jeg ut som en stor idiot. Og alle venninne mine snudde ryggen til meg. Hadde dette bare blitt mellom henne og meg, så hadde ting vært enklere. Kan tenke meg hvor mye annet som har lekket. Jeg vet jo også fra samme person at en bekjent hadde fått kjønnsvorter av typen sin. Best å holde helt kjeft! Har lært

Anonymous poster hash: b69b4...3ce
Gjest ms_kwang
Skrevet

Men grunnen at jeg skriver på KG er jo rett og slett fordi jeg liker å diskutere saker og ting og at jeg kan jabbe med alle her :fnise:
Og mange av de trådene jeg skriver inne på, slike interesser har ikke mine venner, så gidder ikke å prate om lufta og været med mine venninner if you know what I mean ;) xD

Skrevet

Jeg har et par venninner jeg forteller alt til. Om det av en eller annen grunn skulle komme ut(noe det aldri har gjort hittil) så er ikke det verdens undergang for min del selv om det kan være veldig kjipt.

Skrevet

Jeg har et par guttevenner jeg forteller alt til. Så og si alle mine nære venner er menn, og jeg har svært få venninner. Har også den erfaringen at menn er mer til å stole på enn jenter når det gjelder å betro seg til noen :)

Skrevet

Kan fortelle alt til min bror. Men mye mine venner ikke vet om meg.

Anonymous poster hash: 77337...04d

Skrevet

Ja, jeg stoler på vennene mine. Har aldri opplevd at noe veldig hemmelig ble spredd, men så har jeg heller ingen store hemmeligheter, og det jeg kan fortelle til én forteller jeg som regel uansett til de andre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...