Gå til innhold

Første date når dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente fra nettet jeg skulle møte denne uken, hun sluttet plutselig og svare på mld for ett par dager siden, men skreiv i går kveld at hun har mensen og at vi kan treffes i neste uke i stedenfor. er dette et godt tegn eller bare en unnskyldning, eller umulig å si?

Hvordan gjør dere dette i forbindelse med dating, jenter?

Anonymous poster hash: c5b72...d68
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha nei jeg har aldri droppet en forste date pga. mensen. Naa har jeg ikke sex paa forste date, men om man saa skulle ha det til vane saa skader det jo ingen aa vente EN uke.

• Liker 1
Skrevet

Haha nei jeg har aldri droppet en forste date pga. mensen. Naa har jeg ikke sex paa forste date, men om man saa skulle ha det til vane saa skader det jo ingen aa vente EN uke.

Ok, vi har snakket på tlf flere ganger, og det har vært litt sexrelatert flørting fram og tilbake, så inntil det motsatte er bevist får jeg slå meg til ro med at det er en gyldig unnskyldning

Skrevet

Kan stemme. Mange får veldig vondt i magen f.eks da er det ikke kult å skulle karre seg rundt..

Dessuten føler mange seg mindre attraktive.. og det er heller ikke stas på et førstemøte

Anonymous poster hash: 57536...f7c
  • Liker 9
Skrevet

Dersom hun har tenkt å ha sex med deg så er det jo en veldig valid unnskyldning. Jeg har også avlyst treff på grunn av mensen.

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Har også avlyst pga mensen, men jeg får slike store smerter at jeg ligger med kramper i store deler iløpet av dagen.. >.< *den dagen går det gjerne ned 1 pk ibux+paracet...levra må hate meg!*

Skrevet

haha , høres jo nesten ut som en sexrelatert date:D . Nei jeg avlyser ikke pga mensen, men jeg kan avlyse fordi jeg er for nervøs for en date...

Skrevet

Jeg hadde ikke avlyst. Puler ikke på første date og jeg blir ikke dårlig eller syk når jeg har mensen.

Enten så er hun keen på å ule på første date eller så blir hun dårlig når hun har mensen.

Anonymous poster hash: 4cb60...7bb
  • Liker 1
Skrevet

Jente fra nettet jeg skulle møte denne uken, hun sluttet plutselig og svare på mld for ett par dager siden, men skreiv i går kveld at hun har mensen og at vi kan treffes i neste uke i stedenfor. er dette et godt tegn eller bare en unnskyldning, eller umulig å si?

Høres ut som at hun er veldig ung og umoden.

• Liker 1
Skrevet

Ok, vi har snakket på tlf flere ganger, og det har vært litt sexrelatert flørting fram og tilbake, så inntil det motsatte er bevist får jeg slå meg til ro med at det er en gyldig unnskyldning

Da antar jeg at hun er ung/umoden og foler at det er noe sexpress og derfor at hun ikke kan gaa paa daten uten aa vaere aapen for sex.

Skrevet

Da antar jeg at hun er ung/umoden og foler at det er noe sexpress og derfor at hun ikke kan gaa paa daten uten aa vaere aapen for sex.

Umoden kanskje, men 35 år gammel, så stryk ung.

Skrevet

Kan stemme. Mange får veldig vondt i magen f.eks da er det ikke kult å skulle karre seg rundt..

Dessuten føler mange seg mindre attraktive.. og det er heller ikke stas på et førstemøte

Anonymous poster hash: 57536...f7c

Ok, så lenge det ligger forslag om å treffes senere i lufta, så er det vel greit. Uten noe motforslag hadde det vel vært større grunn til bekymring.

Skrevet

Har avlyst dates pga mensen selv, men det er fordi jeg har så mye smerter at det ikke er mulig for meg å være ute og sosialisere. Men jeg har sagt jeg er syk osv.. for ikke å bli tolket på nettopp den måten mange over her har gjort (at hun ikke kan ha sex).

Anonymous poster hash: f761c...be9
  • Liker 5
Skrevet

Grei unnskyldning, enten vil hun være klar for sex, eller så kan hun ha menstruasjonssmertene fra helvete. Selv har jeg moderat med smerter, men de første dagene gjør det såpass vondt at jeg helst bare vil ligge sammenkrøllet på sofaen med en boks iskrem. Og så svetter man, har hetetokter, lukter rart osv, ikke topp for en første date.

Om det er reellt eller bare en unnskyldning vet du ikke før du ser om det blir noe mer kontakt. Du kan godt ta initiativ til en ny date om en ukes tid, kanskje føler hun seg litt teit som måtte avlyse pga dette, og er redd hun har skremt deg vekk.

Anonymous poster hash: 63d47...a4f
Skrevet

Det vil jeg ikke tro har noe med sex å gjøre. Hun er antagelig av de (mange) kvinner som får kramper, magebesvær (litt pinlig å plutselig måtte styrte på toalettet midt i en date..), blir kvalme, slappe, nedfor, har ryggvondt, får kviser eller et utall andre plager som er relatert til mensen.

En 35-årig kvinne som er såpass frigjort at hun planlegger sex på første date har neppe noe imot sex med mensen. Det virker svært ulogisk.

Anonymous poster hash: 4392c...468

• Liker 1
Skrevet

En umoden jente ville gått flere runder med seg selv og funnet på en annen unnskyldning dersom hun ikke ville møte ham. Å si til en mann man nettopp har møtt at man har mensen er ikke umodent...

Anonymous poster hash: e644b...25e

• Liker 2
Skrevet

En umoden jente ville gått flere runder med seg selv og funnet på en annen unnskyldning dersom hun ikke ville møte ham. Å si til en mann man nettopp har møtt at man har mensen er ikke umodent...

Anonymous poster hash: e644b...25e

Det er ikke mitt inntrykk. Mitt inntrykk er at veldig unge, umodne jenter kan finne på å bruke dette som unnskyldning for hva som helst.

Skrevet

En 35-årig kvinne som er såpass frigjort at hun planlegger sex på første date har neppe noe imot sex med mensen. Det virker svært ulogisk.

Anonymous poster hash: 4392c...468

Nei, det er ikke ulogisk. Jeg er like gammel, sexdater og tar gjerne pulinga på første daten, men det kunne aldri ramle meg inn å gjøre det når jeg har mensen. Både fordi det ville vært vondt og ubehagelig for meg, og fordi jeg ikke vet hvordan en fremmed fyr forholder seg til å kjøre brannbil.

Anonymous poster hash: 63d47...a4f

• Liker 1
Skrevet

Haha.. Det har aldri stoppet meg fra å ha en første date med noen. Men så tenker jeg jo ikke at det skal bli noe sex med en gang heller kasteer det jo ingen grunn til å droppe en date.. Kan jo tenkes at hun er redd for at du kommer til å prøve deg på henne med en gang og at hun da føler det blir veldig kleint .

Men det skal sies at noen lider av voldsomme mensensnerter de første dagene. Og man føler seg kanskje ikke så veldig fresh ut den uka det pågår..

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg avlyser pga mensen når det er sex i lufta. Hun har tydeligvis lyst å ligge med deg, og tenker at du forventer eller håper på det samme.

Det er litt kjipt å gå og ta noen pils eller se en film sammen og så må man komme med mensen-kortet hvis/når det begynner å bli hett. Menn har en lei tendens til å føle seg direkte avvist da, og det er kjedelig å være dama som må si nei ørten ganger også og legge ut om blod og tamponger. Spesielt når man egentlig bare hadde hatt lyst til å rive av han klærne. Selvpining. Bedre å utsette.

Dersom sex ikke har vært på bordet før daten så er det jo greit å gå på date med mensen. Men selv da så står man jo i fare for å ha helt fantastisk kjemi og bli kjempekåte på hverandre og så må man avvise med mensen-unnskyldningen og få en litt dårlig slutt på daten. Jeg foretrekker helt klart å være mensenfri og åpen for alt når jeg skal på date.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...