Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en svoger fra Iran. Han har vært i Norge i sikkert 15 år. Han er muslim, men jeg kaller han hobby muslim. Saken er den at han er ikke glad i hunder, men han er redd for de. Han takler fint lille hunden vår men ikke store hunden. Så det er grei skuring. Men saken er den at det går buss hver 4 time hjem til de, det er 12 minus ute og søsteren min ringte meg og spurte meg om jeg kunne kjøre de hjem etter handling, Ja da jeg satte hundene i bilen( noe som aldri har vært et problem, har stasjonsvogn og hundebur) og dro ned. La meg bare si at han har vært med på fjelltur med oss og de forrige hundene.

Men denne gangen nektet han å sette seg inn i bilen . Han mente at det var hundehår i bilsete, ja hallo, jeg får det ikke 100% hundefritt. Så han valgte å stå over, men jeg tok med meg matvarene og søsteren min hjem til dem, da hun ikke ville vente i 2 timer.

Da hun ringte meg i går kveld var hun på gråten, Han hadde kommet hjem, skikkelig sur, hadde krevd at all maten skulle skylles av( mye var innpakket i vakumplast) og at hun hadde måtte vaske klærna.

Jeg dro dit i dag og sa at jeg finner meg ikke i dette, de vet at jeg har hunder, hunder er for meg viktige.

For dere som lurer, hvorfor ikke jeg kunne ha hundene hjemme? Jeg hadde totalt sett 3 timer kjøring tur retur og jeg har hunder som ikke kan være hjemme alene enda( de er bare valper)

Så jeg blir sprø av han. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: 6ed43...2ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ikke helt klok ut......... Du er ikke urimelig.. hadde han vært dødelig allergisk greit nok, men han liker ikke hunder så derfor er det farlig for han å få et hårstrå på seg???? (ko-ko)

Anonymous poster hash: 8b127...6fc
  • Liker 1
Skrevet

Vet ikke om dette gjelder han, men for noen er hunder "urene dyr" i følge religionen. Kanskje han har det slik plutselig?

Anonymous poster hash: 69f7b...cd5
Skrevet

Nei du er ikke urimelig. Hva med å ta en prat med han? Skurrer litt at de forrige hundene gikk fint, men ikke noen små valper?..

Skrevet

Du er ikke urimelig. Han er. Skjønner ikke at din søster holder ut. Det er hun som må ta det opp med ham. Se det på som at du gjorde henne en tjeneste ved å kjøre. At han stiller urimelig krav med å få bort ev. hundehår er en sak mellom ham og din søster.

Anonymous poster hash: 2ed57...ddd
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...