Gjest Tasha Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 12uker siden ble det slutt med meg og min x. Fikk kontakt med barndomskjærsten. Vi har intimt 2 ganger hatt kontakt pr mld mob. Siste gangen avsluttet han med kyss vi snakkes.Så kom xn inn i bildet ville gå til familierådgiving,jeg nølet svarte ja. Er så usikker,liker han andre godt også. Møtte han for 14 dager siden sa igjen vi snakkes.Har det veldig vanskelig,xn vil så gjerne at vi skal bli sammen ordntlig det har vært slutt 4 ganger,uff.Så lå jeg over hos xn fordi han skulle kjøre meg,våknet opp på morgen en mld fra han barndomskjærsten Hei hvordan går det,nå er jeg full.Hva gjør du? Hva skal jeg gjøre? Følelsene er helt kaos :-?
Gjest MrsL Skrevet 23. mai 2004 #2 Skrevet 23. mai 2004 Tror det beste rådet er at du venter med å bli sammen med noen av dem til du får ryddet i tanke- og følelseskaoset ditt.
BREKKA LILL Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Det virker som om du er ganske så forvirret og det er ikke så rart. det er ikke lett når man står mellom to personer. dette er hva jeg gjør når jeg skal ta et valg: Skriv ned alt det beste ved begge personene og alt det verste. tenk så på følgende: Hvem er de begge to? Hva har de å tilby deg som person? Hvem trives du best med? Hva deler dere sammen av tanker, handlinger etc? Hvor nær er dere hverandre i tanker og handlinger? Hvem kan du se deg samme med når dere blir eldre? Ut i fra det du skriver, så ville jeg ha tatt en lang tenkepause, på den måten får du litt avstand til begge og kan se ting litt klarere. det er ekstrempt vanskelig å ta en avgjøresle når man står midt i et kaos. Du må følge følelsene og fornuften på samme tid -s-
Gjest Madam Felle Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Hvorfor tror du at det vil bli bedre med X`n denne gangen? Det har tross alt vært slutt 4 ganger. Jeg kunne kanskje prøvd igjen en gang, men fire hadde jeg aldri giddet. Da er det noe som virkelig mangler i forholdet deres. Tror du behøver å konsentrere deg om å komme deg på beina selv, for akkurat nå tviler jeg på at du er klar for noe forholdt i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå