Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg ønsker meg en ammestol som kan stå på rommet som etterhvert skal bli barnerom. Imidlertid klarer jeg ikke helt å bestemme meg for hvilken stol jeg har lyst på. Har du noen erfaringer eller egne ønsker som du vil dele?

:)

Skrevet

Hvorfor ikke heller legge deg i senga di og amme på natta? Slitsomt å sitte i en stol og amme når man er trøtt da.

Anonymous poster hash: 04a34...e33
Skrevet

Helt enig med deg AB! På natta skal det ammes i senga - jeg kommer ikke til å orke og gå til et annet rom. Jeg tenkte mer på en ammestol til bruk på dagtid... Jeg kan selvfølgelig sitte i den sofaen eller spisestuestolene vi allerede har, men sofaen er feks veldig dyp, så jeg ser for meg at det ikke blir like komfortabel som å sitte i en egen stol.

Når vi har besøk kan det også være greit å trekke seg tilbake til et annet rom for å amme. :)

Skrevet

En med armlener.

Anonymous poster hash: 55180...9fd

Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79805430/

poang-lenestol__19488_PE104775_S4.jpg

Denne ser ikke så fin i, men jeg har den som ammestol på småen sitt rom, og synes det er fantastisk! Ammet i senga på nattestid, men når han flyttet over på eget rom så ammer jeg morgen og kveld i den stolen. Med en god pute under albuen din er den perfekt etter min mening :danse: So god å sitte i, og deilig å sitte og rugge i :) Og jeg er enig i at av og til er det godt å kunne trekke seg unna og amme i fred, i starten fordi du kanskje er usikker, og etterhvert fordi baby blir supernyskjerrig!

Anonymous poster hash: 8c606...881
Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79805430/

poang-lenestol__19488_PE104775_S4.jpg

Denne ser ikke så fin i, men jeg har den som ammestol på småen sitt rom, og synes det er fantastisk! Ammet i senga på nattestid, men når han flyttet over på eget rom så ammer jeg morgen og kveld i den stolen. Med en god pute under albuen din er den perfekt etter min mening :danse: So god å sitte i, og deilig å sitte og rugge i :) Og jeg er enig i at av og til er det godt å kunne trekke seg unna og amme i fred, i starten fordi du kanskje er usikker, og etterhvert fordi baby blir supernyskjerrig!

Anonymous poster hash: 8c606...881

Den stolen ser veldig praktisk ut, også tar den trolig ikke så stor plass heller. Den skal sjekkes ut - takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...