AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Vel, vært sammen med en jente i 4 år. Jeg er jo gla i hun, men personligheten er helt forkastelig av og ti!!, men den kroppen er eneste grunnen til jeg gidder og være hjemme. På grunn av intimitet, når jeg er vekk på tur/jobb savner jeg kun nærhet, ikkje hun som person...Regner med dette er feil grunnlag for et lykkelig liv i fremtiden.. Jeg reiste vekk i 4 dager på jobb, eneste jeg savnet var intimiteten!! Hun er perfekt for meg.. Men også tanken på at hun skal "bruke" kroppen sin på noen andre, då blir jeg lettere irritert fordi den er "min"....Sykt, men sånn føler jeg det, skulle ønske det ikke var sånn... Noen andre som føler slik? Anonymous poster hash: b5d34...428
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Da er det vel sånn du vil ha det da :-p Du sier jo hun er perfekt for deg, så du går med andre ord bare etter kropp ved valg av partner? Anonymous poster hash: a1f65...77d
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Jeg reiste vekk i 4 dager på jobb, eneste jeg savnet var intimiteten!! Anonymous poster hash: b5d34...428 Eneste? Du synes ikke det er positivt at du faktisk savner intimitet med kjæresten på en fire dagers jobbreise når dere har vært sammen i fire år?
Mike Waters Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Nei, en vakker kropp hadde ikke holdt for meg om personligheten var rævva. Ihvertfall ikke i fire år....................kansje fire timer. Max!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå